Industry Wire

Geplaatst door srprs.me

Oprichter srprs.me nummer zes van tien innovatiefste e-commerce professionals van Nederland

31 mei 2017 – Vandaag is tijdens Emerce E-commerce Live! bekend gemaakt welke plek Raymond Klompsma van srprs.me verdient in de top tien van meest innovatieve e-commerce professionals van Nederland. Klompsma wordt daarin omringd door ondernemers en professionals van Coolblue, Picnic, SuitSupply, Booking.com en KLM. Emerce selecteert met de verkiezing voor de negende jaar vakgenoten die het afgelopen jaar nieuwe impulsen hebben gegeven aan marketing en online business. De uiteindelijke top tien kwam tot stand door stemmen van meer dan 700 Emerce-lezers.

De eigenwijsheid van binnenkomer Klompsma werkt

Raymond Klompsma eindigde uiteindelijk op de zesde positie. srprs.me wil reizen weer spontaan maken door mensen te verrassen en uit hun comfortzone te halen. De oprichter beschouwt dat ook als zijn grootste e-commerce uitdaging. Klompsma: “Ik zie mezelf niet als een van de beste e-commerceprofessionals van Nederland, ik ben wel erg goed in het verzamelen van de juiste mensen voor ons team die elke srprs.reis memorabel maken. Al 50.000 reizigers hebben met ons geboekt en onze gemiddelde Net Promoter Score is 64. Na Nederland en België, zijn we vorige week ook in het Verenigd Koninkrijk gelanceerd! De grootste uitdaging in het opschalen is om de verwachtingen van onze reizigers elke dag te overtreffen, te vechten voor elke reiziger en dat ook nog eens op te schalen.” Hoe de e-commerce ondernemer het aanpakt is hands-on en eigenwijs. Klompsma: “Ik bel wekelijks reizigers om te begrijpen wat we kunnen verbeteren. Dat helpt om ons een menselijk bedrijf te maken. Fouten maken we allemaal: ik wil dat we allemaal voelen en snappen hoe vervelend dat is voor onze reizigers. Ik kan er niet tegen als mensen half geholpen worden, als er iets op de website niet werkt of als de envelop waarin onze giftcards zitten net iets te groot is. Daar kan ik dan echt een eigenwijze eikel in zijn. En blijkbaar werkt dat!”

Bron: https://www.emerce.nl/nieuws/1175655

srprs.me

srprs.me is een Nederlandse reisorganisatie met de missie om spontaniteit terug te brengen in reizen. Reizigers gaan op ‘blind break’, ze ontdekken pas op het vliegveld waar ze heen reizen. Sinds de start in 2014 reisden er al 50.000 mensen met hun bestemming als verrassing. srprs.me heeft thema’s City Tripping, Honeymoon, Multi City, Broke, Road Tripping, Solo Together, Sunsation, Backpacking en het steeds wisselende Thema van de Maand. Een week van tevoren ontdek je wat de temperatuur ter plekke is en hoe laat je op het vliegveld moet zijn. Hier vul je een krascode in op je smartphone. Surprise, je gaat naar…

Website | Facebook | Twitter | Instagram

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht