optivo wint International Business Award voor omnichannel marketingoplossing
Berlijn, 6 september 2016 – E-mail- en omnichannel marketingspecialist optivo is de winnaar van een International Business Award voor het ‘Best New Product or Service of the Year’ in de categorie ‘Cloud Software’. De jury geeft hiermee erkenning aan het aantal ondersteunde kanalen en de technische mogelijkheden die het optivo® broadmail omnichannel marketingplatform biedt. De oplossing omvat de Marketing Automation Suite, die zich kenmerkt door de hoge mate van personalisatie die mogelijk is binnen de e-mail, print, push en andere kanalen.
Het op cloud-technologie gebaseerde platform is ontwikkeld om zowel middelgrote ondernemingen en multinationals als bureaus te ondersteunen bij hun dagelijkse marketingprojecten. optivo® broadmail faciliteert geautomatiseerde en individuele omnichannel communicatie via e-mail, print, push, SMS, fax en web. Het systeem maakt het mogelijk tot wel 50 miljoen e-mails binnen een uur te versturen. Zelfs brieven en briefkaarten kunnen per stuk worden gemanaged en verstuurd met een paar klikken van de muis. Voor een gepersonaliseerde klantervaring, kunnen alle ondersteunde communicatiekanalen snel en effectief geïmplementeerd en gemanaged worden. Om internationaal zakendoen optimaal te ondersteunen, is optivo broadmail beschikbaar in zes talen. Daarnaast voldoet het systeem aan de hoogste dataveiligheidsstandaard: ISO/IEC 27001.
De jury moest dit jaar kiezen uit meer dan 3.800 inzendingen uit 60 landen. De officiële prijsuitreiking vindt plaats in Rome op 21 oktober 2016: http://stevieawards.com/iba/
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.