Geplaatst door Op Orde

Op Orde gaat software leveren aan Rijswijks bedrijf voor beveiliging en facilitaire dienstverlening

Op vrijdag 18 november 2016 ondertekenden RWSF en Op Orde een overeenkomst voor het leveren van software aan RWSF door Op Orde. RWSF is een onderneming voor facilitaire- en beveiligingsdiensten uit Rijswijk. Op Orde ontwikkelt het eigen gelijknamige softwareplatform ‘Op Orde’ om klanten te voorzien van administratieve oplossingen. Vanaf januari 2017 neemt RWSF de nieuwe software in gebruik.

Snellere informatieverwerking en minder administratielasten
RWSF hoopt met de software van Op Orde de ontvangen informatie van werknemers op locatie sneller te kunnen verwerken. Bovendien moet door middel van automatisering de hoeveelheid administratieve werkzaamheden worden teruggedrongen. Dit moet de werktevredenheid bij de werknemers ten goede komen. Ook kunnen klanten van meer informatie worden voorzien. “Op Orde helpt RWSF om tijdrovende processen te digitaliseren en om zaken in kaart te brengen”, aldus Jordy Wijkniet, director of marketing bij RWSF. “Door onder andere urenregistratie en incident meldingen via Op Orde in te dienen, is RWSF in staat sneller te schakelen en te communiceren met klanten en tussen collega’s.”

Configureerbare software ‘Op Orde’
De diensten die RWSF levert variëren van beveiligers bij voetbalwedstrijden tot schoonmakers en gebouwbeheerders. De verschillende werkomgevingen en diensten hebben ieder hun eigen aandachtspunten. “Aan Op Orde de uitdaging om al deze verschillende activiteiten administratief te begeleiden”, aldus Jeroen Lugte, medeoprichter van Op Orde. Juist voor dit soort uitdagingen lanceerde hij met Op Orde in 2016 het softwareplatform ‘Op Orde 2.0’, een softwareoplossing die binnen en buiten met elkaar verbindt en in staat is om mee te veranderen met verschillende omstandigheden.

Ruud Wijkniet Security Facility
RWSF (Ruud Wijkniet Security Facility) is gevestigd in Rijswijk en levert diensten op de twee deelgebieden van beveiliging en facilitaire dienstverlening. Klanten kunnen bij RWSF beveiligers inhuren voor bij musea, winkelcentra, bouwplaatsen of tijdens evenementen. Ook kunnen er gastheren en -vrouwen, schoonmakers, gebouwbeheerders of receptionisten worden ingeschakeld. De medewerkers van RWSF worden intern aanvullend opgeleid en zijn landelijk inzetbaar. Tot de klanten van RWSF behoren onder meer de voetbalclubs Sparta Rotterdam en RKC Waalwijk en elektronicaconcern Philips.

Op Orde BV
Softwarebedrijf Op Orde is opgericht in 2013 door Jeroen Lugte en Rick van der Hel. Jeroen Lugte was jarenlang werkzaam in de publieke sector. Eerder werkte hij onder meer bij de gemeente Rotterdam aan de invoering van een nieuwe handterminal. De opgedane ervaring zet hij nu in bij de ontwikkeling van het softwareplatform ‘Op Orde’, dat de verbinding tussen het kantoor en werkzaamheden in de buitenruimte moet vereenvoudigen. Klanten van Op Orde komen zowel uit de publieke sector als uit het bedrijfsleven. In oktober sloot ook de Gemeente Oss een overeenkomst voor het gebruik maken van de software van Op Orde.