Geplaatst door Outsystems

OutSystems organiseert evenementenserie over low-code en digitale transformatie

Utrecht, 27 juli 2017 – OutSystems, leverancier van ’s werelds leidende low-code ontwikkelplatform, kondigt vandaag zijn jaarlijkse wereldwijde eventserie NextStep aan. Duizenden CEO’s, CIO’s, IT-professionals en businessmanagers komen dit najaar samen in Portugal, Nederland en de VS voor leerzame kennissessies, interessante succesverhalen en inspirerende keynotes.

NextStep Global 2017 gaat van start op 18 en 19 september in Lissabon, Portugal. Op 10 oktober krijgt NextStep een vervolg in het NBC in Nieuwegein. De afsluitende conferentie vindt plaats op 1 en 2 november in Chicago.

De evenementenserie staat dit jaar geheel in teken van het versnellen van de digitale transformatie. Overal ter wereld zijn bedrijven momenteel bezig met het ontwikkelen van nieuwe digitale dienstverlening om zich te onderscheiden van concurrenten. Tijdens NextStep zien CIO’s, IT-architecten en ontwikkelaars hoe ze hun ontwikkelprocessen kunnen versnellen zodat ze koploper worden bij de digitale transformatie in hun branche.

De eerste inspirerende keynotes zijn inmiddels bekend, onder meer door voormalig NASA-astronaut Scott Parazynski, autocoureur Antonio Felix da Costa en digitaal veteraan en auteur van “iDisrupted”, John Straw. Daarnaast verzorgen gerenommeerde industrieanalisten van Forrester en Gartner, experts van OutSystems en diverse klanten en partners informatieve sessies waar de bezoeker zijn kennis kan bijspijkeren en geïnspireerd kan raken door sterke staaltjes digitale transformatie.

“In het huidige tijdperk staat digitale transformatie bovenaan de agenda”, zegt Paulo Rosado, CEO van OutSystems. “Tijdens onze NextStep evenementen brengen we de beste en slimste mensen bij elkaar om de digitale transformatie in een stroomversnelling te doen belanden.”

Een aantal bezoekerservaringen tijdens vorige NextStep-evenementen:

“NextStep is een geweldige ervaring. Er waren zoveel interessante sprekers, onderwerpen en demo’s. De conferentie is een attest van de kracht van OutSystems.” Een consultant bij B-Synergy, OutSystems Partner

“NextStep is een waardevol evenement voor me omdat ik er veel kennis heb opgedaan en er verschillende experts heb ontmoet.” Manager App Integration bij Rollins Inc, OutSystems klant

“Tijdens het event hebben we nog een aantal van onze ontwikkelaars over laten komen naar NextStep omdat ze dit echt niet mochten missen.” Sr. Director Global Projects, MCF Technology Solutions, OutSystems Partner

Kijk voor meer informatie en om u aan te melden op www.outsystems.com/nextstep

##

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één low-code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van low-code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten, waardoor het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen kan worden. Klik hier voor meer informatie, volg ons op Twitter of bezoek ons op LinkedIn.