In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Met veel passie en liefde voor mode opent Mexx de deuren van haar nieuwe conceptstore op 2 mei 2022. De gloednieuwe vestiging bevindt zich in één van Nederlands drukbezochtste...
Supplychain-management krijgt na de crisis een nieuwe betekenis. En daar worden steeds vaker digitale oplossingen voor gebruikt. Voor hun “unieke Intelligent Spend Management-projecten” bij mastodonten als DSM, Action en...
- Deze week ging weer een grote seizoenscampagne live vanuit vervoermaatschappij Keolis Nederland. Contentmarketingbureau Crowdmedia bedacht, ontwikkelde en verspreidde het campagnemateriaal. In de campagne staan de scherpe voorjaarsdeals van de reisgebieden...
Boudewijn Vermolen, Chiel Verbakel en Lucy van Gaalen zijn mede-eigenaar geworden van Captains. Het trio werkt al jaren voor het mediabedrijf en is nauw betrokken geweest bij de snelle...
Het NXTGEN HIGHTECH programma krijgt een bijdrage van 450 miljoen euro uit het Nationaal Groeifonds om zo de structurele en duurzame economische groei in Nederland te stimuleren. Het besluit...
Het grootste talent agency en studio van Europa, We Are Era (voormalig Divimove) verbreedt hun lokale influencer- en artist managementteam met de komst van marketing en branding expert Tessa...
Voor innovatie komt dit jaar vanuit de tweede ronde van het Nationaal Groeifonds een investering van € 3,22 miljard beschikbaar en is nog eens € 1,33 miljard gereserveerd. Het gaat...
Bij TikTok vinden we dat onze community op basis van respect, vriendelijkheid en begrip gebouwd moet worden. Om mensen te helpen positieve digitale connecties te maken en onze regels...
Dell Technologies kondigt de uitbreiding aan van zijn Asset Recovery Services met beschikbaarheid in Nederland. De service geldt voor elk merk laptop, desktop, server, randapparaat of accessoire, waardoor klanten...
KPN Netwerk lanceert in samenwerking met contentmarketingbureau Zandbeek een interactief klaslokaal op locatie: de Glasvezelbus. Dit educatieve contentprogramma bestaat uit een mobiele escape experience, aangevuld met kwalitatief lesmateriaal. Hierin...
dentsuACHTUNG! heeft de pitch, die onder begeleiding stond van Julian Stevense (brandgurus) gewonnen. Daarmee wordt het Amsterdamse bureau verantwoordelijk voor de merkstrategie en campagnes voor het Randstad merk in...
De Nederlandse overheid moet duidelijk aangeven waaraan onze digitale infrastructuur in de toekomst moet voldoen. Daarvoor pleit het Rathenau Instituut in het rapport Beter beslissen over datacentra . Op...