In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Vandaag gaat de campagne van Viaplay officieel van start, met niemand minder dan Max Verstappen in de hoofdrol wil het merk een eigen positie zien te bemachtigen bij de...
Doordat verschillende brand safety-oplossingen het risico met zich meebrengen dat adverteerders onbedoeld sites met premium nieuws en content blokkeren, is de Global Alliance for Responsible Media (GARM) ontstaan. GARM...
ZAP Concepts, het bedrijf dat marktleider is op het gebied van slimme stroomplannen voor de evenementenbranche, heeft de afgelopen twee jaar niet stilgezeten. Het bedrijf werd geraakt door de...
Identityspecialist Signicat is voor het tweede jaar op rij opgenomen in de FT1000-lijst van The Financial Times. Dit is een prestigieuze ranglijst met de duizend snelst groeiende bedrijven van...
Parkbee en Gaiyo slaan de handen ineen. Vanaf maart 2022 biedt parkeerplatform ParkBee zijn diensten aan in vervoersapp Gaiyo. Hierdoor kunnen reizigers hun ParkBee parkeerplaats reserveren en hun deur-tot-deur-reis...
Samen met KPN, Software-as-a-Service (SaaS) onderneming BiZZdesign en softwarebedrijf VMware heeft TNO een overeenkomst ondertekend om de ontwikkeling van een geautomatiseerd cybersecurity platform in 2024 te voltooien en zo...
Sliedrecht, 1 maart 2022: Scale-up Maqqie groeit ieder jaar exponentieel in omzet en wil de grootste werkgever van Nederland worden. Daarom is het bedrijf eind vorig jaar een investeringsronde...
Bij e-commerce bureau Experius is dit jaar een nieuw hoofdstuk begonnen na het vertrek van oprichter en CEO Peter van der Reijden. De nieuwe Managing Director is Geranda van...
Vivian Kowalski (29) vervult vanaf 1 maart de functie van Creative Director bij Somention. Samen met Diederik Chevalier (CEO) en Charlotte Koeleman (CCO) zal zij verder gaan bouwen aan...
Door de huidige krapte in de markt met bijvoorbeeld een enorme schaarste aan Recruiters speelt The Solutionz Group met hun nieuwe tak Recruitment Solutionz in op de prangende vraag....
Doctors at Soap lanceert vandaag haar eerste campagne “Laat je spiegel spreken”. De nieuwe merkpositionering is ontwikkeld door creatief bureau N=5. In de campagne laat de bekende cosmetische huidkliniek...
Het Amsterdamse fullservice pr- en contentmarketingbureau Mediatic heeft per direct branchegenoot Snappr overgenomen. In de nieuwe constructie gaat Snappr, dat een sterke online focus heeft, onder eigen naam verder...