In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Creative agency TBWANEBOKO en mediabureau dentsu Benelux hebben de handen ineengeslagen om voor Fonds Gehandicaptensport de collectecampagne 2022 te ontwikkelen. Een unieke samenwerking, waarbij ze een meerjarig partnership zijn...
Amsterdam - Op maandag 24 januari 2022 heeft de politie een 23-jarige man uit Amsterdam aangehouden op verdenking van phishing. De verdachte heeft vermoedelijk tientallen slachtoffers in heel Nederland...
Centralpoint, de grootste merkonafhankelijke IT-leverancier van de Benelux en specialist in IT-oplossingen, is uitgeroepen tot Dell Technologies Partner of the Year 2021
Na zijn fans te hebben geïnformeerd met zijn eerste single van 2022, 'Trust', bevestigt Edy Marron dat dit niet de enige single zal zijn die volgende maand uitkomt, zoals...
Na een pitch kiezen Eredivisie CV, DreamHack Sports Games en MECC Maastricht voor MegaWatt Advertising en Vertigo 6 voor een gloednieuw en groot sports gaming festival: GG DreamHack Sports...
Het Rotterdamse bureau Sterk Werk Communicatie benoemt Frans Colthoff per 1 februari als nieuwe managing director. Hij volgt daarmee Evi van den Oever op die haar carrière vervolgt bij...
De digitale omgeving van Vitesse krijgt een nieuwe dimensie. De Arnhemse club heeft een partnership voor tweeënhalf jaar afgesloten met Kemari, dat zich met ingang van dit kalenderjaar Digital...
Business innovatie studio INFO verwelkomt Hoite Polkamp in het commerciële team als Business Development Manager. In deze rol wordt hij verantwoordelijk voor het uitdragen de propositie van INFO aan...
Fiber Crew, een Nederlandse operator uit Rotterdam, breidt haar wholesale Gigabit glasvezelaanbod uit naar 50.000 adressen in Hilversum en maakt de stap naar 10 Gbps. Met de uitbreiding omvat...
Rōnin Amsterdam breidt verder uit en verwelkomt tien talenten. De design and branding agency viert deze maand zijn vijfjarige bestaan en is sindsdien van vier naar dertig medewerkers gegroeid....
De bestedingen aan (Digitale) Out Of Home (OOH) reclame zijn in 2021 met 32% gegroeid tot een bedrag van € 187 miljoen. De grootste groei kwam in 2021 voor...
Quadia, specialist in online video, is volledig ISO 27001-gecertificeerd. Dit wil zeggen dat alle systemen en processen binnen Quadia zijn getest en goedgekeurd op alle aspecten van digitale veiligheid....