Hennie Mantel aan de slag bij Bambuu

Hennie van der Werff- Mantel (39) is per 1 april 2022 aangesteld als Marketing Strateeg bij Bambuu, een snelgroeiende marketingdienstverlener. Dankzij haar jarenlange ervaring bij onder andere DPG Media is zij een ware aanwinst voor het team van marketingspecialisten van Bambuu.
Hennie gaat in haar rol als Marketing Strateeg bedrijven helpen hun groeiambities verder te verwezenlijken. De kennis en inzichten die zij opdeed in haar eerdere rollen bij vooraanstaande bedrijven als DPG Media, waar zij onder andere Head Of Marketing Partnerships was, Museum TV en Helpling komen daarbij goed van pas.
Marketing is geen eiland
“Als Marketing Strateeg bij Bambuu adviseer ik klanten op strategisch niveau om hun doelen te bereiken door marketing op een slimme manier in te zetten. Daarbij is het belangrijk dat in een bedrijf alle afdelingen en medewerkers op één lijn zitten en begrijpen hoe we samen kunnen komen waar we zijn willen én hoe we dat gaan realiseren.
Marketing is namelijk geen eiland: hoe je je als bedrijf profileert, heeft niet alleen invloed op hoe potentiële klanten je zien, maar ook op bijvoorbeeld de salesafdeling en HR. Daarom gaat mijn werk voor Bambuu veel verder dan alleen een marketingplan opstellen: met workshops nemen we iedereen in de organisatie mee in de doelen en de te bewandelen route. Mijn centrale vraag daarbij is: Hoe zetten we de stap naar de toekomst en wat is daar vandaag voor nodig?
Als generalist met ervaring in zowel Sales als Marketing en het smeden van slimme partnerschappen kan ik zelfs bij gecompliceerde businessmodellen ervoor zorgen dat de marketingstrategie aansluit bij de business en bijdraagt aan het resultaat van een organisatie,” vertelt Hennie.
Vertrouwen
Ze vervolgt: “Bij Bambuu krijg ik als Marketing Strateeg het vertrouwen. Het eindresultaat telt, maar de weg naar succes voor onze klanten bepaal ik zelf. Bovendien werken er bij Bambuu zeer ervaren marketeers waarmee ik samen tot plannen kan komen die ook echt het verschil gaan maken. Dat, in combinatie met de openheid en de humor binnen Bambuu, maakt dat ik met vertrouwen aan deze nieuwe uitdaging begin!”
Ook Erik Dijkman, Operationeel Manager en Partner bij Bambuu, gaat met overtuiging de samenwerking met Hennie aan:
”We zijn erg blij met de komst van Hennie! Met haar jarenlange achtergrond in de media- en marketingwereld hebben wij er alle vertrouwen in dat zij verdere strategische impact gaat maken voor onze opdrachtgevers. We gaan er iets moois van maken!”
Over Bambuu
Bambuu is een snelgroeiende marketingdienstverlener, die specifiek groeibedrijven helpt met het goed organiseren en adviseren van een winnend marketingbeleid. En met succes: de afgelopen vier jaar zijn we jaarlijks beloond met een FD Gazellen en topnotering in de Emerce 100 en een gemiddelde beoordeling van klanten met een 9. Bambuu heeft daarbij de perfecte mix te pakken: van strategie tot regie en specialistische uitvoering. Van branding tot media & websiteontwikkeling. Van offline marketing tot online.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.