In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Natwerk is na een pitch met vijf andere bureaus verkozen tot reclamebureau van fietsvoordeelshop.nl. Het Amsterdamse creatieve bureau wordt verantwoordelijk voor de merkcampagne van de fietsenwinkel.
International Fund for Animal Welfare (IFAW) redt en beschermt bedreigde dieren, populaties en leefgebieden over de hele wereld met uiteenlopende projecten. Om de internationale digitale campagnevoering te optimaliseren, is...
Virgil van Dijk speelt de hoofdrol in de UEFA EURO 2020™ campagne van Thuisbezorgd.nl. De aanvoerder van het Nederlands elftal is te zien in de TV-spot, out-of-home uitingen en...
De OnePlus 9-serie, ontwikkeld in samenwerking met Hasselblad, maakt de meest natuurlijke kleurenfoto’s – waarmee je je True Colors kunt laten zien. En met de introductie van die serie...
Een nieuwe tsunami aan valse sms’en (smishing) is in aantocht. Het Centrum voor Cybersecurity België (CCB) en het Belgisch Instituut voor postdiensten en telecommunicatie (BIPT) vrezen dat mobiele telefoongebruikers...
Gamegigant Azerion wordt mede-eigenaar van Fortuna Sittard Azerion en Fortuna Sittard werken samen aan de toekomst van het voetbal door
Telecomoperator Telenet en de onderwijs-ICT-specialist YES.be gaan samenwerken om scholen te helpen hun onderwijs te digitaliseren. Ze willen daarbij iedereen mee krijgen, ook kwetsbare leerlingen. Telenet levert al tien...
ASUS heeft vandaag de splinternieuwe Zenfone 8-serie onthuld, de meest krachtige smartphones in de Zenfone-familie tot nu toe. De super compacte 5.9 inch Zenfone 8 en de op fotografie...
De politie waarschuwt voor oplichters die gebruikmaken van valse QR-codes. De QR-codes staan in e-mails en brieven die afkomstig lijken van een bank of andere organisatie. In werkelijkheid leiden...
Vanuit de eigen studio van SLTN in Hilversum vinden vrijwel wekelijks interviews plaats met key-spelers uit de Nederlandse media- en entertainment business.
KnowBe4, leverancier van ’s werelds meest uitgebreide platform voor security awareness-trainingen en phishing-simulaties, introduceert een nieuwe AI-gedreven phishing-feature.
Mendix, onderdeel van Siemens en wereldwijd leider in enterprise low-code, kondigt vandaag aan dat het is uitgeroepen tot leader in The Forrester Wave™: Low-Code Development Platforms AD&D Pros, Q2...