In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Matterkind is binnen Interpublic Group (IPG) een nieuwe adressable media-activatieoplossing waarbij prioriteit wordt gegeven aan de ervaring van de consument. Matterkind maakt betere, snellere en efficiëntere resultaten mogelijk. Matterkind zal hiermee het bestaande merk Cadreon vervangen, en niet langer over ‘programmatic’ maar over ‘addressable’ spreken.
Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS) kondigt vandaag aan dat het zijn Remote PC Access oplossing, een veiliger en betrouwbaarder alternatief voor Virtual Private Network (VPN) oplossingen, breder beschikbaar maakt. Deze...
Pet QR heeft een lichtgewicht dierenpenning met QR-code ontwikkeld die ervoor zorgt dat vermiste huisdieren sneller thuis zijn. Met de camera van iedere smartphone kan de vinder de QR-code...
Organisaties die actief zijn in de snel veranderende digitale wereld van vandaag hebben een cyberbeveiligingsstrategie nodig die in staat is om steeds geavanceerdere bedreigingen aan te pakken. Samenwerking is...
Elsevier, het informatie- en data-analysebedrijf voor de (medische) wetenschap, heeft een online Research Hub ingericht voor onderzoekers die zich bezighouden met het nieuwe coronavirus, COVID-19. In de nieuwe omgeving...
Nu op afstand werken het nieuwe normaal is, past ook Krauthammer zich aan. Krauthammer-consultants willen professionals de beste omstandigheden bieden om continu te blijven werken aan soft skills. Meestal...
Orange Belgium biedt 4GB extra data aan al zijn residentiële klanten en lanceert #StoepStories, een campagne om de progressieve exit van lockdown te ondersteunen
In 40% van de gevallen is HR niet actief betrokken bij de transformatie naar een agile organisatie. Dit betekent dat het initiatief elders in de organisatie genomen wordt en...
Full-service agency gracious creëerde een reactivatie e-mailcampagne voor retailer Hunkemöller. De campagne ‘A love story by Hunkemöller’ bestaat uit een e-mailflow van hyper gepersonaliseerde e-mails.
Nederlandse organisaties moeten in hun IT-architectuur rekening gaan houden met de gevolgen van ‘data gravity’: het zo dicht mogelijk bij elkaar houden van data en de bijbehorende applicaties en...
BrainCreators, de innovatieve specialist op het gebied van cognitieve Artificial Intelligence (AI), kondigt vandaag aan dat het de Schiphol pointcloud innovation challenge heeft gewonnen. Voor de challenge waren zes...
Wyzetalk, specialist in digitale medewerkersbetrokkenheid, heeft Reederei Nord aan zijn klantenbestand toegevoegd. De eerste samenwerking benadrukt de veelbelovende marktintroductie van Wyzetalk in Nederland. De innovatieve oplossing stelt Reederei Nord...