Industry Wire

Geplaatst door ServiceNow

ServiceNow biedt nieuw niveau van zakelijke flexibiliteit en veerkracht voor de COVID-economie

SANTA CLARA, Calif. ‑ 16 september, 2020 – ServiceNow (NYSE: NOW), het toonaangevende digitale workflowbedrijf dat werk beter laat werken voor mensen, heeft vandaag de Paris release van het Now Platform onthuld. Hiermee helpt ServiceNow organisaties flexibel en veerkrachtig te blijven zodat ze kunnen groeien en hun productiviteit kunnen verhogen in de COVID-economie. Met de ServiceNow-workflows kunnen werknemers slimmer werken en halen organisaties sneller waarde uit hun investeringen in technologie.

De COVID-economie heeft de zwakke schakels blootgelegd binnen de oude waardeketens, waardoor een workflow-revolutie is ontstaan. Organisaties die problemen ervaren bij een digitale transformatie en het creëren van goede ervaringen voor hun klanten, werknemers en partners zullen achterblijven in deze nieuwe economische realiteit. Volgens IDC bevindt wereldwijd 45 procent van alle organisaties zich in een economische neergaande lijn of recessie, en 64 procent is voornemens een early adopter te worden van opkomende technologieën. De organisaties die in digitaal opzicht achterblijven, zijn vaker van plan om nieuwe technologieën in te zetten om hun achterstand goed te maken.1 Met bijna 80 procent van de Fortune-500-ondernemingen die gebruikmaken van het Now Platform, legt ServiceNow zich erop toe oplossingen te leveren die bedrijven op weg helpen bij hun digitale transformatie, ongeacht of werknemers op afstand werken of op termijn terug zullen keren naar de werkplek.

“Klanten hebben steeds meer oog voor de meerwaarde van het integreren van separate, maar in toenemende mate van elkaar afhankelijke workflows tussen teams, en tussen de business en de IT-organisatie,” zegt Stephen Elliot, program vice president, DevOps and Management Software, IDC. “Er is een onbetwistbare klantvraag waar te nemen, deels versneld door COVID-19 en de druk om meer samenwerking te realiseren tussen IT en business stakeholders, en zo processen te digitaliseren, modellen voor klantbetrokkenheid te herdefiniëren en sneller dan ooit in de laatste tien jaar zakelijke strategische beslissingen te nemen.”

Verschillende toonaangevende organisaties, waaronder Microsoft, Zoom, Adobe, Uber, Accenture, Deloitte, Acorio, TPx, Veolia, Novant Health, Lone Star College, AEGIS Insurance Services en City of Raleigh, maken gebruik van het Now Platform en de Paris release om hun digitale transformatie te verstevigen.

“De C-suite beseft dat architecturen uit de 20e eeuw te langzaam zijn en zich te veel in silo’s bevinden om te functioneren in hedendaagse, fluïde werkomgevingen, waar juist om snelheid en flexibiliteit wordt gevraagd,” zegt Chirantan “CJ” Desai, chief product officer bij ServiceNow. “Het voordeel van ServiceNow is altijd al geweest dat het één architectuur, één datamodel en één in de cloud ontstaan platform is, waarmee de workflows worden geleverd waar bedrijven behoefte aan hebben en die de ervaringen leveren die werknemers en klanten verwachten. De Now Platform Paris release biedt slimme ervaringen dankzij AI-ondersteuning, veerkrachtige operations en de mogelijkheid om uitgaven te optimaliseren. Tezamen biedt dit bedrijven de flexibiliteit die ze nodig hebben om te kunnen overleven in de COVID-economie.”

In de Paris release heeft ServiceNow zes compleet nieuwe producten opgenomen, evenals nieuwe functionaliteiten die organisaties ondersteunen bij het inzetten van het platform om:

  • Snel in te spelen op veranderingen met nieuwe workflow-apps, productiviteit te stimuleren dankzij embedded analytics en AI in iedere app en werk binnen de hele organisatie te digitaliseren en automatiseren.
  • Werknemers overal de beste ervaring te bieden, de productiviteit te verhogen en de organisatie te veranderen om bedrijfskritische dienstverlening te kunnen leveren.
  • Klantloyaliteit te verhogen via connected workflows waarmee aan locatie gebonden werkzaamheden efficiënt en effectief beheerd kunnen worden, flexibel gehandeld kan worden tijdens onvoorziene omstandigheden en capaciteit uitgebreid kan worden via geautomatiseerde selfservice.
  • IT-productiviteit, -kosten en -flexibiliteit te optimaliseren om met ITSM en AIOps te moderniseren en automatiseren, flexibele activiteiten te ontplooien en uitgaven aan software, hardware en cloud te verminderen.

De belangrijkste nieuwe producten in de Paris release zijn:

  • NIEUW Business Continuity Management bevat een moderne, geautomatiseerde business impact-analyse, mogelijkheden voor het ontwikkelen van een bedrijfscontinuïteitsplan en biedt context bij crisismanagement binnen het ServiceNow platform om operationele flexibiliteit mogelijk te maken. Met zakelijke veranderingen als constant aanwezige dreiging, moeten veerkrachtige organisaties inspelen op deze disrupties en uitvoerbare plannen ontwikkelen waarmee zowel de impact als de duur geminimaliseerd wordt.
  • NIEUW Hardware Asset Management automatiseert de levenscyclus van IT-assets door de financiële, contractuele en voorraaddetails bij te houden van hardware en devices, zodat er slimmere beslissingen kunnen worden genomen, van aankoop tot afschrijving. Om flexibel te kunnen zijn onder iedere economische omstandigheid is het voor organisaties van belang om te weten waar zich welke IT-assets bevinden, zodat veranderingen kunnen worden doorgevoerd wanneer dat nodig is.
  • NIEUW Legal Service Delivery biedt de juridische afdeling de benodigde zichtbaarheid om snel beslissingen te kunnen nemen en de productiviteit te verhogen door handmatige handelingen zoals e-mails en telefoongesprekken op te heffen.

Verstevigen ServiceNow-ecosysteem met sectoroplossingen en samenwerkingen

ServiceNow’s nieuwe sectorproducten, die per direct beschikbaar zijn, bieden telecomaanbieders en financiële dienstverleners de mogelijkheid om hun activiteiten te transformeren binnen de context van hun eigen sector om zo waarde op schaal te creëren. Samen met strategische go-to-market-partners, Accenture voor telecom en Deloitte voor retail banking, bieden deze nieuwe producten klanten de mogelijkheid hun bedrijfswaarde te vergroten.

  • NIEUW Financial Services Operations helpt banken om hun teams en systemen in de front, middle en back office met elkaar te verbinden zodat klanten sneller bediend worden. Core workflows, zoals betalingen en aanvragen voor creditcards, worden gedigitaliseerd, wat meer efficiëntie oplevert.
  • NIEUW Telecommunications Service Management biedt klanten een meer proactieve ervaring en meer flexibiliteit in het beheren van diensten, terwijl organisaties de beschikking krijgen over een geavanceerd service platform en inzicht in de klantstatus en -gezondheid, waardoor de kosten van dienstverlening omlaag gaan.
  • NIEUW Telecommunications Network Performance Management biedt network operations-teams een eenduidig overzicht van de install base en de mogelijkheid om events en calamiteiten binnen verschillende netwerkmonitoring-platforms te analyseren, met elkaar in verband te brengen en op te lossen, waardoor getroffen klanten nauwkeuriger in kaart worden gebracht en problemen sneller worden opgelost.

Telecommunications Service Management en Telecommunications Network Performance Management werken samen om netwerkproblemen bij verschillende diensten efficiënt te identificeren en op te lossen, terwijl klanten proactief worden geïnformeerd en een meer connected ervaring ontstaat tussen klanten en de klantenservice.

Partners spelen een cruciale rol in het versnellen van de digitale transformatieprocessen bij klanten. ServiceNow introduceert partnerintegraties met Microsoft en Twilio, naast het nieuwe ServiceNow Service Graph Connector Program waarmee klanten worden ondersteund bij het stroomlijnen van interne processen zodat nieuwe en oude tools naadloos met elkaar worden verbonden en er een nieuwe manier van werken mogelijk wordt gemaakt.

Ga voor meer details over andere nieuwe functionaliteiten die beschikbaar zijn in de Now Platform Paris release naar: https://blogs.servicenow.com/2020/welcome-to-the-now-platform-paris-release.html

Wat klanten en partners zeggen over de Now Platform Paris release:

Microsoft

“Microsoft heeft de afgelopen jaren nauw samengewerkt met ServiceNow bij het versnellen van onze digitale transformatie binnen onze producten, ons platform en onze cloudfunctionaliteiten,” zegt Anahit Hovhannisyan, principal PM manager, Microsoft. “ServiceNow IT Service Management heeft ons geholpen om snel op te schalen en te voldoen aan de eisen van onze werknemers toen we overgingen naar thuiswerken. Dankzij de recente implementatie van de nieuwe Virtual en Live Agents functionaliteiten kunnen we beter voldoen aan de behoeften van werknemers door het bieden van naadloze support via onze tools en services. Mogelijkheden zoals workflows voor troubleshooting, knowledge management search en het overdragen aan live agents zullen ervoor zorgen dat issues van werknemers snel worden opgelost, ongeacht waar ze zijn. De integratie van ServiceNow Virtual Agent met Microsoft Teams zal gebruikers eenvoudige toegang bieden tot hulp wanneer dat nodig is.”

Zoom

“ServiceNow is een betrouwbare partner van Zoom, en stelt ons in staat om in een ongekend tempo te schalen om te kunnen voldoen aan de toenemende vraag naar onze oplossingen,” zegt Sunil Madan, chief information officer, Zoom. “Met ServiceNow kunnen we slimmer werken en de flexibiliteit vergroten om een uitzonderlijke klantenservice te bieden aan een groeiend en divers klantenbestand. Door ServiceNow hebben we onze front, middle en back office teams kunnen verbinden, en de productiviteit kunnen vergroten in een tijd waarin snelheid en eenvoud van groot belang zijn voor onze klanten. De innovaties in de Paris release zullen organisaties helpen bedrijfscontinuïteit te behouden met behulp van workflows die reageren op verstoringen en deze verhelpen.”

Deloitte

“Onze bancaire klanten denken hard na over nieuwe manieren om klanten te betrekken en te ondersteunen, en dit vraagt om meer verbondenheid tussen alle diensten,” zegt Travis Budisalovich, ServiceNow financial services industry leader en principal bij Deloitte Consulting LLP. “Door de uitgebreide expertise van het bankwezen van Deloitte te combineren met de krachtige nieuwe mogelijkheden van het ServiceNow platform, beschikken we over een unieke positie om de bancaire ervaring snel te veranderen.”

De Now Platform Paris release is vanaf vandaag beschikbaar. Ga voor meer informatie naar: https://www.servicenow.com/now-platform/latest-release.html

1 COVID-19 IMPACT ON IT SPENDING Survey (Survey conducted during 4th June to 15th June period), IDC, June, 2020 n=880 WW technology decision makers

Over ServiceNow

ServiceNow (NYSE: NOW) is making the world of work, work better for people. Our cloud‑based platform and solutions deliver digital workflows that create great experiences and unlock productivity for employees and the enterprise. For more information, visit: www.servicenow.com.

© 2020 ServiceNow, Inc. All rights reserved. ServiceNow, the ServiceNow logo, Now, and other ServiceNow marks are trademarks and/or registered trademarks of ServiceNow, Inc. in the United States and/or other countries. Other company names, product names, and logos may be trademarks of the respective companies with which they are associated.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht