In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
Simpel was in de eerste helft van 2019 voor het eerst de meest aanbevolen postpaid-aanbieder. Hiermee laat Simpel rivaal Simyo achter zich. Deze KPN-dochter kreeg zes maal achter elkaar...
Op 23 mei was het eindelijk zover: Shopware introduceerde de nieuwste versie van dit geavanceerde e-commercepakket, Shopware 6. Tijdens een inspirerende dag met vele sessies, werden alle eigenschappen van...
PR- en marketingbureau Vertigo 6 is genomineerd voor twee Digital Communications Awards. De Digital Communication Awards prijzen de beste cases op het gebied van digitale communicatie in Europa. De...
Het Nederlandse team van de Informatica Olympiade heeft deze week een bronzen medaille gewonnen op de Internationale Informatica Olympiade in Bakoe, Azerbeidzjan. Scholier Marco Meijer scoorde genoeg punten om...
Voor de vierde keer op rij is Maxilia Relatiegeschenken genomineerd voor de CrossBorder Top 30. De top van Nederlandse online verkopers die hard aan de weg timmeren over de...
ASUS heeft een betrouwbaarheidsprogramma gelanceerd om consumenten extra zekerheid te bieden dat zij een laptop in huis halen van de allerhoogste kwaliteit. Na het volgen van enkele stappen kan...
e-Spirit, leverancier van het FirstSpirit Digital Experience Platform (DXP), heeft LaShoe, de grootste online schoenenverkoper in Duitsland voor mensen met gevoelige voeten, als klant opgetekend.
Het opschorten van vergunningen voor de bouw van nieuwe datacenters in Amsterdam en Haarlemmermeer kan een negatieve impact hebben op de energietransitie en de Nederlandse economie. In de discussie...
KPN wordt hoofdsponsor van de 10e editie van SAIL, dat van 12 t/m 16 augustus 2020 langs de oevers van het IJ wordt georganiseerd. Het oer-Hollandse bedrijf verbindt zich...
Op gemeentelijk niveau bestaan er grote verschillen in de aard en hoogte van laptop-regelingen, waarmee gezinnen met een laag inkomen en schoolgaande kinderen, tegemoet worden gekomen. Dit verschil loopt...
De Click & Collect-technologieoplossing 'Powered by Doddle' van Doddle is door SUR bv (Sports Unlimited Retail bv) gekozen voor haar retailmerken Perry en Aktiesport om de overgang van een...
Digital Marketing Bureau OrangeValley start per 1 september met de verdere uitbouw van haar dienstverlening met een nieuwe tak; OrangeValley Professionals. Er is een sterk toenemende vraag in de...