smartelixer, het nieuwe bureau voor frisse PR, free publicity en content

Strikker is al meer dan 20 jaren ondernemer en heeft eigen bedrijven gehad in onder meer retail. Daarnaast is zij interim communicatiemanager geweest bij diverse grote bedrijven als Canon, UPC, Achmea, KPN en VolkerWessels.
Medeoprichter Taatgen heeft een communicatie- en marketingachtergrond in media, IT en zakelijke dienstverlening. Sinds 2003 werkt hij als interim marketing- en communicatiemanager voor bedrijven als Sanoma, Microsoft, KPN, Ziggo, Wolters Kluwer en Drukwerkdeal. Net als Strikker heeft Ronald een ondernemershart en heeft diverse bedrijven opgezet.
Het is deze passie voor ondernemen en communicatie dat Strikker en Taatgen smartelixer -zonder hoofdletter- zijn gestart.
Welke behoeften willen Strikker en Taatgen invullen met smartelixer?
Strikker: “We sluiten flexibel aan bij de continu veranderende markt. smartelixer combineert PR en vergaring free publicity met frisse content en fijnmazige inzet van social media. We werken met een pool van specialisten die goed op de hoogte zijn van de nieuwste inzichten en mogelijkheden binnen hun eigen kanaal of specialisme. En de klant heeft altijd één contactpersoon die alles regelt.”
Taatgen vult aan: “We hebben denk ik een meer ‘reclamische’ en praktische aanpak dan het gemiddelde PR bureau. We zorgen voor frisse, impactvolle content met het juiste haakje en aangepast naar elk kanaal. We kunnen losse opdrachten doen, de geïntegreerde strategie of ingezet worden als flexibel extern PR team.”
Persberichten Service
Ook verleent het bedrijf een zogenaamde Persberichten Service. Dit is ideaal voor klanten en startups. smartelixer redigeert, schrijft en verzendt persberichten voor een vast tarief zodat opdrachtgevers weten waar ze aan toe zijn. De database bevat meer dan 12.000 contacten en omvat naast journalisten ook bloggers, vloggers en influentials.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.