In de newsfeed INDUSTRY WIRE kun je jouw persberichten over overnames, lancering websites of gewonnen awards plaatsen. De inhoud valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.
GET IT DONE, het crowdfunding platform voor ontwikkelingsprojecten, heeft samen met het creatieve duo Philip&Hugo en productiehuis CZAR, de innovatieve campagne GET IT DONE IN A DAY ontwikkeld. ...
Red Bull heeft een nieuwe identiteit en global website gelanceerd voor Red Bull Studios, de wereldwijd gevestigde state-of-the art opnamestudio’s. Lokaal talent krijgt in de studio’s de kans met...
De Bagageonline groep heeft er recentelijk voor gekozen om haar affiliate campagnes exclusief onder te brengen bij TradeTracker. In samenwerking met Tribal Internet Marketing verwachten de partijen de resultaten...
Amsterdam - Senioren die gebruik maken van mobiele telefonie zijn het voordeligste uit bij Tele2, zo blijkt uit onderzoek van telecom vergelijkingssite http://simonlypro.nl. In het onderzoek zijn het bel-,...
Sultana, net als Verkade onderdeel van United Biscuits, koos eind december 2012 na een pitch tussen diverse bureaus voor Pickle Factory. Pickle Factory was al actief op het Verkade...
Amsterdam – Maar liefst 84 procent van de online gamers krijgt tijdens het spel te maken met haperende beelden of een volledige crash van het spel. In 60 procent...
SecureLink kondigt met trots aan dat zij het IT Security bedrijf ISSX B.V. heeft overgenomen. ISSX zal als zelfstandige entiteit binnen SecureLink opereren onder de naam SecureLabs | www.securelabs.nl...
Volkabulaire, de oer-Hollandse versie van Urban Dictionary is in de lucht en dat betekent dat je je nu als schrijver kunt registeren en mee kunt spuwen, schrijven en gieren....
Ontdek de nieuwe modewinkel in Amsterdam, die een rijke digitale interactie aanbiedt Amsterdam, 25 april 2013 – KARL LAGERFELD en Emakina hebben in Amsterdam samengewerkt aan een opvallende concept store....
Vanaf gisteren is Nederland met ITJobstar een ICT platform voor IT vacatures rijker. De directe aanleiding voor de nieuwe ‘niche vertical’ is het ontbreken van een gratis ‘freemium’ site...
De Anne Frank Stichting presenteert vandaag een iPad App en een social mediasite voor jongeren: Code-R (www.code-r.org). Vijf jongeren vertellen wat oorlog voor hen betekent en nodigen anderen uit...