Geplaatst door Esize

Paolo Gambirasi nieuwe Manager Sales & Marketing bij Esize

Weesp, 24 mei 2017 – Esize, leverancier van Cloud Spend Management-oplossingen, heeft Paolo Gambirasi (47) aangesteld als Manager Sales & Marketing om de verkooporganisatie verder te professionaliseren. Hij zal in deze functie bijdragen aan het behalen van de groeidoelstellingen van Esize en zich daarnaast inzetten om nieuwe en bestaande klanten nog sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Paolo Gambirasi put uit ruim 20 jaar ervaring in de ICT sector. Hij is werkzaam geweest in diverse commerciële en managementfuncties bij onder meer Canon Nederland en INTO.

Trots
“Mijn keuze voor Esize was snel gemaakt”, zegt Paolo Gambirasi. “Een uiterst professionele kennis-organisatie met een heldere visie en sterke groeiambities. De toonaangevende referenties en een omvangrijk netwerk van vele duizenden internationale leveranciers zijn een belangrijke motivatie voor organisaties om te kiezen voor Esize. Het feit dat Esize als enige marktpartij in de Benelux wordt genoemd in het rapport ‘Vendor Landscape: ePurchasing Suites, 2016 to 2017’ van het gerenommeerde onderzoeksbureau Forrester, zegt genoeg! Ik ben dan ook trots dat ik mij aan deze club mag verbinden”.

Groeiambities
“De groeiambities verdienen een stevige inrichting. Als manager van het Sales & Marketing-team zal ik mij hier dan ook direct op gaan focussen. Ik kijk er naar uit om samen met het team onze klanten op een succesvolle manier te helpen met vraagstukken rond inkoop- en factuurafhandeling”, aldus Paolo Gambirasi.

Einde bericht

Over Esize
Besparen begint met slim uitgeven. Als marktleider in Cloud Spend Management-oplossingen helpen wij organisaties om meer inzicht en controle over hun bedrijfsuitgaven te krijgen. Dit doen wij door alle stappen van het inkoop- en factuurafhandelings-proces (Source to Pay) efficiënter en transparanter te maken. Van sourcing, contractbeheer en inkooptransacties tot samenwerking met leveranciers en automatische afhandeling van facturen. Door inkoopexpertise en financiële kennis te bundelen hebben wij een passend antwoord bij vraagstukken rond spend management. Dit laten wij sinds 1999 zien bij grote en middelgrote organisaties in uiteenlopende sectoren. In internationale onderzoeken, door onder andere Capgemini en Forrester, komt Esize steevast als één van de koplopers naar voren. Met onze software bieden wij een online platform waarop inkopende organisaties en leveranciers efficiënt met elkaar samenwerken.

Voor meer informatie: www.esize.com/nl