Industry Wire

Geplaatst door Trinicom

Partnership Extra Trainers en Trinicom werpt vruchten af

Wilp, 23 juni 2011 – Een jaar geleden is Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, een partnership aangegaan met trainingsbureau Extra Trainers uit Almere. Het doel hiervan is om organisaties nog meer rendement uit het klantcontactcenter te laten halen. Ruim een jaar later kan worden gesteld dat dit is gelukt: meerdere tevreden klanten van Trinicom volgen de trainingen van Extra Trainers. Deze extra service is gericht op effectief en klantgericht schrijven, e-mailen en telefoneren en vormt een uitstekende aanvulling op T5. Daardoor hebben klanten maximaal profijt van de applicatie.

Marja Talens, directeur van Extra Trainers, vertelt op welke wijze het partnership voor Extra Trainers veel nieuwe deuren heeft geopend: “Trinicom is natuurlijk een grote naam en dat bood ons de kans om onze trainingen aan te bieden bij interessante bedrijven. Het afgelopen jaar hebben we ook gemerkt dat er bij organisaties behoefte bestaat om extra sturing te krijgen in hun klantcommunicatie. Op dat gebied zijn de speerpunten van Extra Trainers en Trinicom gelijk: klantgericht en efficiënt werken. Trinicom traint zelf haar klanten voor het technische gebruik van T5 en Extra Trainers vult dit aan met trainingen om medewerkers nog klantgerichter te laten werken. Waaronder coaching op het gebied van doelgerichte e-mailcorrespondentie en spelling- en grammaticatrainingen voor het klantcontactcentrum.”

Luut Kroes, Hoofd Studentenzaken bij de Rijksuniversiteit Groningen, legt uit waarom de trainingen werden gevolgd: “Bij de RUG werken meerdere gebruikers met de software van Trinicom. De behoefte ontstond om hen met elkaar in contact te brengen, zodat we gezamenlijk zowel de kennis over T5 kunnen opfrissen als onze klantgerichtheid kunnen aanscherpen. Extra Trainers heeft vervolgens voor ons een training op maat gemaakt. Uit de evaluaties blijkt dat de medewerkers erg tevreden zijn; er was een goede voorbereiding met de trainer, de begeleiding was uitstekend en de medewerkers kunnen T5 nu optimaal inzetten.”

Ook Unit 4, een internationaal opererende softwareonderneming, schakelde Extra Trainers in. Richard van der Kamp, teammanager opleidingen bij Unit 4: “De aanleiding was dat we de kwaliteit van de vragen binnen het T5 Web selfservice-gedeelte wilden verbeteren. Met behulp van de training van Extra Trainers passen we nu de kunst van het weglaten toe, waardoor vooral de kern van de vraag wordt beschreven. Op die manier vindt de gebruiker nog sneller het juiste antwoord op zijn vraag.”

Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: “Ons klantcontactsysteem is inmiddels bij vele organisaties succesvol ingezet. Door de samenwerking met Extra Trainers kunnen wij deze klanten nog een extra service aanbieden. Wij zijn erg tevreden over de reacties; het is goed om te zien dat onze T5-software in combinatie met specifieke trainingen de kwaliteit van het klantcontact nog verder aanscherpt.”

Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 088 010 83 00 – E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl

Over Extra Trainers
Extra Trainers is een trainingsbureau waar korte lijnen, snel schakelen en een open en eerlijke benadering de speerpunten zijn. De grote lijnen van de trainingen liggen vast, op basis van de leerdoelen van de klant wordt bepaald (in overleg) wat de inhoud en onderwerpen zijn. Trainingen zijn altijd maatwerk. Extra Trainers werkt al jaren succesvol samen met diverse bedrijven en opleidingsbureaus en kan ingeschakeld worden voor diverse trainingen en coaching op het gebied van onder andere mondelinge en schriftelijke communicatie, persoonlijke ontwikkeling en verandermanagement. Naast het geven van groepstrainingen, traint en coacht Extra Trainers ook op individuele basis. Hierbij is te denken aan begeleiding op het gebied van assertiviteit, commerciële vaardigheden of leiding geven. Voor meer informatie zie: http://www.extratrainers.nl/.

Over Trinicom
Trinicom is marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten. Trinicom is een Nederlandse onderneming en richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar oplossing Trinicom 5 (T5™), bestaande uit de modules Web selfservice, E-mail response management, Live Chat, Call management, Chatbot en Brief-, fax- en baliecontact. Deze op internettechnologie gebaseerde standaardoplossing is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter. Daarbij ligt de nadruk op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom mag toonaangevende organisaties tot haar klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids/Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.

Voor redactionele informatie en illustratiemateriaal:
Influx PR, Hilde Mussche / Corrie Lalkens, Stoomwezenstraat 33, 7321 AE Apeldoorn, tel: 055 – 366 30 34, e-mail: trinicom@influx-pr.com.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht