PayCheckout trapt nieuwe website af met conversie verhogende tools

VENRAY – PayCheckout zet een eerste stap in een nieuwe kijk op online betalingen. Met een nieuwe website, conversie verhogende tools en de missie ‘100% betaalsucces’ wordt de strijd aangegaan met niet afgeronde betalingen en slecht converterende betaalpagina’s.
Met de vernieuwde tools is PayCheckout niet zomaar een payment service provider, maar een verlenging van de online marketing van een webshop. Je hebt inzicht in je conversie en krijgt de tools om die conversie te verbeteren met onder andere het customizen en A/B-testen van je betaalpagina’s.
In de afgelopen maanden heeft PayCheckout onderzoek gedaan naar wat webshops, online marketeers en web bureaus zouden willen zien bij een payment service provider. Een terugkerende reactie was: ‘Nadat klanten op de betaalknop hebben gedrukt, heb ik geen invloed meer op wat er met de betaling gebeurt’. Daarnaast werd door het bedrijf ook geconcludeerd dat 10% van alle online betalingen niet worden afgerond. Met de combinatie van zoveel betalingen die niet worden afgerond, en het missen van inzicht en controle op online betalingen werd het voor PayCheckout duidelijk: er moet wat veranderen.
De kreet ‘Online betalingen verdienen meer’ staat niet voor niets groot op de homepage van de nieuwe website. Met meer aandacht voor online betalingen, verdien je letterlijk meer. Dat is precies de weg die PayCheckout met de vernieuwende tools wil inslaan.
PayCheckout verkreeg in de eerste helft van 2017 de felbegeerde vergunning van de Nederlandsche Bank. Een nieuwe toetreder in de markt van betaalinstellingen met stoffige imago’s en vastgeroeste gewoontes terwijl om die markt heen de ene na de andere technische ontwikkeling de grond uit wordt gestampt.
PayCheckout mag dan een jonge speler zijn in de financiële markt, met 20 jaar ervaring in het bouwen van transactiesoftware is het zeker geen groentje! Met de frisse nieuwe inslag met meer invloed en controle die naadloos aansluit bij de wensen van online marketing, is het bedrijf vastberaden op weg naar 100% betaalsucces voor iedereen!
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.