Industry Wire

Geplaatst door Permission

Permission lanceert online reisplatform KiesJeReis.nl

‘Zoek, vind en KiesJeReis’ is de slogan van het nieuwe platform van het leadgenererende bedrijf Permission. In navolging van de jaarlijks terugkerende reiscampagne ‘In 9 Vragen de Wereld Rond’ lanceert Permission op 1 februari de website www.kiesjereis.nl. Het bedrijf breidt haar activiteiten voor de reisbranche hiermee nóg verder uit en kan adverteerders een uniek pakket aan diensten aanbieden op het gebied van klantwerving.

KiesJeReis.nl is na Actieplein.nl het tweede consumentenplatform dat vanuit Permission wordt gestart. KiesJeReis.nl moet een onafhankelijke portal worden die consumenten helpt bij het kiezen van hun ultieme reis. ,,Op 1 februari gaat de eerste versie van dit nieuwe platform live. We zijn op dit moment druk in gesprek met bedrijven om het productaanbod op de website de komende periode verder uit te breiden en om partnerships te sluiten”, licht Mathijs Visser, algemeen directeur van Permission, toe.

Op KiesJeReis.nl worden zoveel mogelijk soorten vakanties en reizen overzichtelijk bij elkaar gebracht, zodat reizigers niet op allerlei verschillende sites op zoek hoeven naar die ene zonnige strandvakantie in Spanje of die mooie rondreis door Egypte. Zodra een bestemming naar wens is gevonden, wordt de consument doorgestuurd naar de website van de reisaanbieder. Er kunnen dus geen reizen worden geboekt op KiesJeReis.nl. Daar is volgens Visser bewust voor gekozen. ,,Permission is gespecialiseerd in het genereren van leads en het werven van nieuwe klanten. Daar helpen we bedrijven graag mee. We hebben niet de ambitie om zelf reizen aan consumenten te verkopen, omdat we de overtuiging hebben dat bedrijven in de reisbranche dat veel beter zelf kunnen doen op hun site.”

De kracht en het onderscheidende vermogen van KiesJeReis.nl zit volgens Visser in het geheel dat het bedrijf kan aanbieden aan bedrijven die actief zijn in de reisbranche. De site is volgens hem een belangrijke aanvulling op het totale pakket aan diensten op het gebied van leadgeneratie en klantwerving van Permission. ,,Het pakket dat we aanbieden bestaat uit drie pijlers: thema-enquêtes voor het genereren van leads, websites voor het genereren van sales en databases met consumentenadressen voor het genereren van bereik”, vertelt Visser. ,,Binnen de reisbranche kunnen we bedrijven nu dus helpen met een totaaloplossing om doelstellingen te bereiken.”

Het bedrijf genereert brochureaanvragen en nieuwsbriefinschrijvingen via korte thema-enquêtes zoals ‘In 9 Vragen de Wereld Rond’. ,,Daarnaast realiseren we directe boekingen via de site KiesJeReis.nl en bereiken we consumenten met specifieke aanbiedingen via wekelijkse e-mailcampagnes op onze databases. Deze geïntegreerde aanpak is uniek en zorgt voor veel nieuwe mogelijkheden om effectief nieuwe klanten te werven voor reisorganisaties.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht