Pünktlich wint pitch Segafredo Zanetti

De koffie- en theeproducent Tiktak/Segafredo Zanetti slaat de handen ineen met Pünktlich. Het digitale reclamebureau wordt voor een langere tijd verantwoordelijk voor de concepting, productie en distributie van alle digitale creatie.
“Koffie en thee zijn producten die goed binnen een bepaalde lifestyle passen. De consument wil zich kunnen identificeren met het verhaal achter het product. Door meer de emotionele connectie te maken stappen we af van de huidige functionele insteek.” zegt Sasja van der Leeuw, creative manager bij Pünktlich.“
De koffie- en theeproducent vult aan: “Om de storytelling voor zowel Tiktak als Segafredo tot een ‘next level’ te brengen hebben wij de keuze gemaakt om na een pitch de samenwerking met Pünktlich aan te gaan. Pünktlich laat zien dat zij vooroplopen qua professionele aanpak, vakkennis, digitale creatie en een hoge mate van betrokkenheid.” aldus Jessica Marczyk, brandmanager bij Tiktak/Segafredo Zanetti Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.