Geplaatst door Primera

Primera Keuze cadeaukaart meest verkochte zakelijke cadeau

De Primera Keuze cadeaukaart is ook in 2017 het meest verkochte zakelijke cadeau bij Primera. De Primera Keuze cadeaukaart is te verzilveren op meer dan 100 cadeaukaarten die bij Primera verkrijgbaar zijn en hiermee de enige in zijn soort.

De Primera Keuze cadeaukaart is te verzilveren op het gehele assortiment cadeaukaarten van meer dan 100 cadeaukaarten van Primera, zowel in de fysieke Primera winkels als online. Dat Primera op dit gebied ook dé partij is voor service en gemak, vertelt Tim Schoonderwoerd, verantwoordelijk voor de zakelijke verkoop bij Primera: “De Keuze cadeaukaart is op te waarderen tegen ieder gewenst bedrag, in delen te besteden, onbeperkt geldig én ook nog eens eenvoudig te personaliseren met bedrijfslogo en/of foto. Uiteraard wordt alles feestelijk ingepakt!” De redenen waarom veel zakelijke klanten voor de Primera Keuze cadeaukaart kiezen.

De Primera Keuze cadeaukaart is ontwikkeld vanuit de vraag van de zakelijke markt, maar met als doel traffic en rendement voor de fysieke winkels. “Maar liefst 90% van de Primera Keuze cadeaukaarten wordt in de fysieke winkels verzilverd, waardoor het een belangrijk middel is om nieuwe consumenten naar de winkels te trekken die ook nog eens zorgen voor rendement bij de lokale ondernemer”, aldus Tim.

Recent heeft Primera een nieuw design voor de Primera Keuze cadeaukaart en de verpakking geïntroduceerd. Hiermee wordt de Primera Keuze cadeaukaart nóg geschikter om als cadeautje te geven aan bijvoorbeeld zakelijke relaties, medewerkers of als incentives, maar bijvoorbeeld ook als eindejaarsgeschenk.

De Primera Keuze cadeaukaart is te koop en te verzilveren in alle, meer dan 500, Primera winkels en op Primera.nl.