Geplaatst door Producthero

Producthero lanceert oplossing die verder gaat dan CSS korting

Hij is er. Producthero Optimizer. Beschikbaar voor alle shopping adverteerders die Producthero CSS gebruiken. We leggen de lat hoger voor wat adverteerders van een CSS-partner mogen verwachten. De extra prestatieverbetering door het gebruik van Producthero Optimizer gaat veel verder dan het effect van de 20% CSS-korting.

De missie van Producthero is om partners en adverteerders superkrachten te geven om de prestaties van hun productcampagnes te verhogen. Als een van de weinige Premium Google CSS partners bieden we al 20% korting op shopping campagnes in Google Ads. Met Producthero Optimizer hebben onze klanten nu toegang tot tools en inzichten die ze niet krijgen van andere CSS-partners of Google. Dit is een belangrijke stap voorwaarts om retailers te helpen om het meeste uit productcampagnes te halen.

Martijn Beumer – mede-oprichter van Producthero.com:
“Vandaag lanceren we onze krachtige tool voor productoptimalisatie. De Optimizer helpt je om voordelen te behalen die de meeste adverteerders over het hoofd zien. We gebruiken het zoekgedrag van je klanten om je product content te verrijken. Een testgroep van 20 Google-adverteerders in verschillende e-commerce-industrieën heeft Producthero Optimizer getest voor hun shopping campagnes. Alle deelnemers zagen een toename in vertoningen, klikken en
conversies. Zonder hun biedingen te verhogen.

Producthero Optimizer is een goed voorbeeld van hoe wij bureaus, partners en adverteerders helpen om groei te realiseren uit hun productcampagnes.“

Wouter Veenboer, co-founder Producthero: “Naast shopping ads zien we hoe belangrijk optimalisatie en verrijken van content is voor het vergroten van vindbaarheid in marketplaces. Het is dan ook een logische vervolgstap om onze datagedreven optimalisatie suggesties beschikbaar te maken voor webwinkels die verkopen via bijvoorbeeld Bol.com en Amazon.”

Bekijk meer: Producthero.com/Optimizer