Geplaatst door Pyramid Analytics

Pyramid Analytics voor vierde keer erkend in Gartner Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms

Amsterdam, 23 februari 2017 – Pyramid Analytics, leverancier van een next-generation business analytics platform, is door Gartner, Inc. opgenomen in het Magic Quadrant voor Business Intelligence en Analytics Platforms 2017. Dit is het vierde achtereenvolgende jaar dat het bedrijf een plaats heeft verdiend in het rapport van Gartner.

“Wij geloven dat deze herhaalde erkenning door Gartner een weerspiegeling is van de prestaties en organische groei van ons bedrijf in de business intelligence-industrie,” zegt Omri Kohl, mede-oprichter en CEO van Pyramid Analytics. “Onze innovatie met BI Office vloeit voort uit onze visie om een leidende rol te spelen bij de evolutie van de markt. Dit doen we door een volwaardig modern business analytics platform te leveren, dat is ontworpen om iedereen binnen een organisatie in staat te stellen slimmere beslissingen te nemen op basis van betrouwbare informatie.”

Pyramid Analytics is gericht op uitgebreide compatibiliteit. Haar sterk onderscheidende platform combineert flexibele self-service analytics met gecentraliseerd beheer, en voldoet aan de veranderende behoeften van organisaties. BI Office blinkt uit door de gemakkelijke implementatie, krachtige mogelijkheden voor gebruikers, en de unieke ondersteuning voor gebruikersgedreven en IT-enabled datamodellen voor in-company clouds en traditionele on-premises servers.

Het Gartner Magic Quadrant is het resultaat van onderzoek naar business intelligence en analytics platformen, en geeft een breed overzicht van de relatieve posities van concurrenten in de markt. Het Magic Quadrant helpt zakelijke beslissers snel na te gaan hoe goed technologieproviders hun beoogde visie uitvoeren hoe ze presteren volgens Gartner’s beeld van de markt.

Om het Business Intelligence en Analytics Platform Magic Quadrant 2017 rapport van Gartner te downloaden, klik hier