Geplaatst door Office Depot

Renee Michelle Jacobs nieuwe Sales Manager New Business Benelux bij Office Depot

Venlo, 11 december 2017Office Depot Europe, internationaal leverancier van werkplekoplossingen, heeft vandaag bekendgemaakt dat Renee Michelle Jacobs is aangesteld als nieuwe Sales Manager New Business Benelux. In deze functie is Renee Jacobs verantwoordelijk voor de strategische benadering van nieuwe markten en productcategorieën en het aantrekken van nieuwe klanten onder grotere bedrijven en overheidsinstellingen. Tot november was Renee Jacobs Global Business Development Executive bij Staples Advantage.

Renee Jacobs neemt tien jaar saleservaring mee naar Office Depot. De laatste vijf jaar was zij werkzaam bij Staples, waar zij veel internationale ervaring opdeed in New Business en Global Business Development. Renee Jacobs vervangt Ruben van ’t Loo, die de functie bijna drie jaar heeft bekleed.

Renee Jacobs licht toe: “In de wereld van kantooroplossingen is het van groot belang nieuwe markten en productcategorieën aan het portfolio te blijven toevoegen. Ik zie deze functie als een kans waar ik mijn internationale en sales ervaring kan inzetten door op strategisch niveau mee te denken over de richting die Office Depot op gaat. Ik kijk uit naar deze nieuwe stap, die ik met veel vertrouwen tegemoet ga.”