Geplaatst door Riverbed

Riverbed behaalt Microsoft Gold Cloud Platform Competency

Hoofddorp, 13 februari 2017 – Riverbed Technology, marktleider in applicatieperformance-infrastructuur, heeft de Microsoft Gold Cloud Platform Competency behaald. Deze certificering getuigt van een sterke toewijding en een excellent vermogen om in een cloud-first wereld tegemoet te komen aan de behoefte van Microsoft-klanten. Het is tevens een belangrijke onderscheiding voor partners in het Microsoft-ecosysteem.

Om in aanmerking te komen voor de competentie moeten partners een technisch examen afleggen om zo allereerst Microsoft Certified Professional te worden. Vervolgens krijgt iedere expert minstens één Microsoft-competentie toegewezen waarvoor hij met een klantcase moet kunnen aantonen dat hij een cloudproject succesvol heeft afgerond. Bovendien moeten de professionals aan een bepaalde prestatiegarantie (qua omzet en/of gebruik/verbruik) voldoen en is er een technologie- en/of sales-assessment. Slechts 1 procent van alle Microsoft-partners wereldwijd behaalt deze competentie.

Met het behalen van het certificaat toont Riverbed zijn toewijding aan Microsofts cloud-first missie en laat het zien dat het klanten ondersteunt bij innovatie in het digitale tijdperk. De oplossingen van Riverbed voor cloudnetwerk- en applicatieperformancemanagement bieden klanten flexibiliteit en inzicht in de huidige cloud-first wereld. Riverbed en Microsoft werken nauw samen om klanten snel en veilig toegang te bieden tot applicaties en data – ongeacht de locatie. En om optimalisatie en inzicht te bieden voor cloudapplicaties zoals Office 365 en Azure.

“Het behalen van de Microsoft Gold Cloud Platform Competency getuigt van onze continue drive om onze klanten in de cloud te laten excelleren en het laat zien dat we meegaan met technologische ontwikkelingen”, zegt Judy Mirkin, Senior Director Microsoft Alliance bij Riverbed. “Riverbed heeft diepgaande kennis van Microsoft-producten en -diensten, en heeft zijn samenwerking met Microsoft voortgezet om klanten te voorzien van de oplossingen die ze nodig hebben om succesvol te opereren in een cloud-first, digitale wereld.”

Gavriella Schuster, Corporate VP, Worldwide Partner Group bij Microsoft: “Met deze Gold-competentie laten partners zoals Riverbed hun sterke vaardigheden en betrokkenheid zien ten aanzien van de meest actuele Microsoft-technologie. Met hun uitzonderlijke expertise hebben de Riverbed-professionals zichzelf in de top van ons ecosysteem geplaatst en met die vakkundigheid zijn ze in staat klanten te ondersteunen bij het doorvoeren van innovatieve oplossingen.”

Met de Cloud Platform Competency profiteren partners van de groeiende vraag naar infrastructuur- en Software-as-a-Service-oplossingen (SaaS) die op Microsoft Azure zijn gebouwd. Het partnernetwerk van Microsoft helpt de Microsoft-partners hun vaardigheden te ontwikkelen zodat ze leiderschap kunnen tonen op het gebied van de nieuwste technologieën. Het helpt hen bovendien klanten beter te bedienen en om makkelijk aan te sluiten op een van ’s werelds meest actieve, diverse netwerken in de wereld.

Volg Riverbed:

Over Riverbed

Riverbed loopt voorop in applicatieperformanceoptimalisatie. Het bedrijf – met meer dan een miljard dollar aan jaaromzet – biedt het meest complete platform voor de Hybrid Enterprise. Dit concept zorgt ervoor dat applicaties presteren zoals verwacht, data op het juiste moment beschikbaar is en performance-issues proactief te detecteren en op te lossen zijn voordat ze de bedrijfsvoering schaden. Riverbed stelt hybride ondernemingen in staat om de applicatieprestaties te transformeren. Daardoor stijgt de medewerkersproductiviteit en is met IT de operationele flexibiliteit te vergroten. Dat zorgt voor concurrentievoordeel. Riverbed werkt voor meer dan 28.000 klanten, waarvan 97 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en 98 procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op http://www.riverbed.com/.