Geplaatst door myBrand

Roel Knoppers neemt stokje over van Seger Theuns als Algemeen Directeur myBrand Conclusion

Geertruidenberg – Per 1 april neemt Roel Knoppers (51) de positie als algemeen directeur van myBrand Conclusion over van Seger Theuns (53). myBrand, SAP- en OutSystems-dienstverlener en -kennispartner, is onderdeel van Conclusion. Theuns zet na 7 jaar als Algemeen Directeur van myBrand Conclusion zijn volgende stap binnen het Conclusion ecosysteem als Director Enterprise Applications van Conclusion, waarmee hij verbonden blijft aan myBrand Conclusion. Vanaf 1 april 2021 bekleedt hij deze rol al in aanvulling op zijn positie bij myBrand Conclusion. Binnen myBrand Conclusion zal Knoppers met zijn team verder bouwen aan het zijn en blijven van de door klanten best gewaardeerde dienstverlener en door collega’s best gewaardeerde werkgever.

Knoppers begon in 1998 zijn carrière in de SAP-wereld, en hij bekleedde vanaf toen verschillende sales- en lijnmanagement rollen. Hij droeg eindverantwoordelijkheid voor diverse SAP-units binnen grote organisaties. In 2013 maakte hij de overstap naar myBrand Conclusion, als vestigingsdirecteur in Apeldoorn. Na zes jaar werd hij vestigingsdirecteur in Maarssen, waar hij de integratie van Conclusion Xtensional met myBrand Conclusion heeft begeleid. Vanaf 2021 droeg hij als operationeel directeur de verantwoordelijkheid voor alle drie de vestigingen van myBrand Conclusion. Knoppers is tevens verantwoordelijk voor het private cloud en public cloud dienstaanbod richting de markt. Daarnaast maakt Knoppers binnen Conclusion deel uit van het challenge team dat zich richt op het organiseren van de dienstverlening naar klanten waar met meerdere Conclusion-bedrijven wordt samengewerkt. Hij zet zich hierbij in om werkzaamheden binnen het ecosysteem vanuit dezelfde normen en waarden en grondhouding uit te voeren.

Roel Knoppers over zijn aanstelling: “We zijn achttien jaar geleden gestart met de missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. Gaandeweg hebben we het best gewaardeerde werkgeverschap daaraan toegevoegd. Ik geloof sterk in de focus van myBrand Conclusion. Het beleid dat we hebben neergezet om dit te behalen, ga ik voortzetten. Samen met een fantastisch team wil ik het portfolio verder versterken en daarmee klanten nog beter bedienen. En klanten kun je pas goed bedienen, als collega’s gelukkig zijn. myBrand moet voor klanten en medewerkers het verschil blijven maken, dan heb ik mijn doel bereikt.”

Nieuwe samenstelling directieteam

Roel Knoppers draagt zijn operationeel directeurschap over aan Dennis Bruijns, die al ruim acht jaar vestigingsdirecteur is in Geertruidenberg. Marcel Antons, directeur Strategie en Innovatie bij myBrand, neemt de vestiging in Maarssen onder zijn hoede.

Seger Theuns: “Ik ben ontzettend trots dat er zo’n ervaren en complementair team aan het roer van myBrand Conclusion staat, dat ons oranje myBrand-DNA doorleeft. Dat talent uit onze eigen organisatie deze stap kan zetten, laat zien dat myBrand Conclusion focus heeft op de medewerkersreis, op ieders individuele talent én ambitie. Deze verschuiving zorgt bovendien dat er weer ruimte ontstaat voor andere collega’s om te groeien. Het bedrijf verkeert in zeer gezonde staat: de strategie is on track, de klanttevredenheid is hoog en medewerkers zijn zeer betrokken en gemotiveerd. Door te werken vanuit waarde, weten we continu een succesvolle bedrijfsvoering neer te zetten. Met dat als gegeven, kijk ik zeer positief naar de toekomst.”