RTB House wint award voor beste e-commerceserviceprovider tijdens China Cross-Border Ecommerce Conference

Amsterdam, 13 november 2018 – RTB House, wereldwijd leverancier van state-of-the-art retargeting-technologie voor topadverteerders, ontving de award voor Best Ecommerce Service Provider tijdens de negende editie van de China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018.
De China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibition 2018 is een van de meest prestigieuze e-commerce-evenementen in de regio Azië. Tijdens de summit werden awards uitgereikt aan een aantal opvallende bedrijven in verschillende branches. Een daarvan was RTB House, dat de award in ontvangst mocht nemen voor de beste serviceprovider op het gebied van e-commerce.
RTB House is het eerste retargeting-bedrijf ter wereld, dat zijn eigen, volledig op deep-learning gebaseerde technologie heeft ontwikkeld en geïmplementeerd om advertenties in te kopen in het RTB-model. De tool stelt het bedrijf in staat de algehele prestaties van retargeting-campagnes met tot vijftig procent te verbeteren in vergelijking met methoden zonder deep-learning. De RTB House-technologie verandert de e-commercebranche – en dat resulteert in groeiende inkomsten en belangen van de grootste merken.
Dit jaar nog eindigde RTB House op de tweede plaats in de ‘Big Five’-categorie van de Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, en werd het genoemd als snelgroeiend techbedrijf in de ‘The Fast 50’-categorie. Daarnaast stond RTB House op de achtste plek van techbedrijven in de Financial Times 1000: Europe’s Fastest Growing Companies 2018, won het de Silver Stevie Award voor meest innovatieve bedrijf van het jaar, en ontving het de Alconics Award voor de beste toepassing van AI in sales en marketing, evenals de Big Innovation Award van The Business Intelligence Group.
Kijk voor meer informatie over de China Cross-Border Ecommerce Conference & Exhibiton 2018 op http://www.crossborder-e-commerce.com/en/.
###
Over RTB House
RTB House is een wereldwijde leverancier van state-of-the-art retargeting-technologie voor topadverteerders. Met zijn gepatenteerde, door deep-learning-algoritmen aangedreven advertentie-inkoopengine helpt RTB House adverteerders om meer te verkopen en hun doelen te behalen voor zowel de korte en middellange, als de lange termijn.
RTB House is opgericht in 2012 en bedient wereldwijd meer dan 1.500 klanten in meer dan zeventig verschillende landen in EMEA, APAC en Amerika. Het bedrijf bestaat inmiddels uit meer dan vierhonderd professionals en is groeiende. Ga voor meer informatie naar www.rtbhouse.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.