Industry Wire

Geplaatst door The Robins

Ruben Dissel nieuwe partner in Story Marketing bureau The Robins

Ruben Dissel is als aandeelhouder toegetreden tot het kernteam van The Robins. Hij neemt binnen het bureau de verdere groei van de digital marketing-activiteiten voor zijn rekening. Samen met HP van Tilburg en Willemijn Vader vormt hij het management van het bureau dat zich gespecialiseerd heeft op de integratie van verschillende marketingcommunicatie disciplines zoals pr, content marketing, social media, online marketing, event marketing en channel marketing door gebruik te maken van de wetenschap van storytelling.

The Robins is opgezet in de zomer van 2020. Dissel maakte als freelancer reeds deel uit van de alliantie en stapt nu volledig in. In het afgelopen jaar is het bureau gegroeid in aantal klanten. Recent is het onder andere aan de slag gegaan voor GPS-Buddy, Testa Omega3, Innovaphone, Poly, Centric en Esghro.

“De Story Marketing methode resoneert bij veel bedrijven. Het stilstaan bij wie zij werkelijk zijn en welke rol zij spelen in het verhaal van hun klant werkt verhelderend en geeft richting aan de manier hoe zij hun klanten benaderen. Door vervolgens de activiteiten te ordenen op basis van de verhaallijn en op een slimme manier de klant te bereiken met technologie, is voor mij echt een USP ten opzichte van andere (online) marketingbureaus. Door het meetbaar maken van de resultaten en transparant te communiceren, kunnen we de klant enthousiast maken en zien zij concreet onze toegevoegde waarde”, aldus Ruben. “Dat is de reden dat ik nu erin stap en mijn tijd, kennis en ervaring toeleg om deze club groter te maken.”

Ruben heeft hiervoor als online marketeer gewerkt voor onder andere Whizpr, Trend Micro, Dell EMC, Deventrade, HSO en INFO.

The Robins is een alliantie van meerdere marketing & communicatie professionals die samenwerken volgens de Story Marketing methode. Het bureau biedt marketing as a service-diensten aan bedrijven in de Tech-, Food- en Innovatie sector en helpt hen de impact van hun marketing inzet te vergroten en meer kwalitatieve leads te genereren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht