Industry Wire

Geplaatst door MediaMonks

‘s Werelds grootste AR-beleving ‘Into the Wild’ wint Grand Prix op Spikes Asia 2017

Into the Wild, een project van creatief digitaal productiebureau MediaMonks in samenwerking met Google, Lenovo en WWF, heeft vrijdag een Grand Prix en Gold gewonnen op Spikes Asia 2017.

Het innovatieve AR project, dat bijna 1000 vierkante meter in het ArtScience Museum in Singapore beslaat, sleepte de Mobile Grand Prix in de categorie Augmented Mobile Experience en Gold in Digital Craft for Augmented Reality in de wacht.

Victor Knaap, Main Monk, MediaMonks: “Ik ben super trots dat Into the Wild een Mobile Grand Prix en Gold in Digital Craft binnen heeft weten te slepen. Dit is een fantastische manier om het vijfjarig bestaan van MediaMonks Singapore te vieren. We werken al jaren met AR en ons harde werken wordt nu beloond met twee grote prijzen in Augmented Reality categorieën.

“Dit project was echt een passieproject, het vinden van de juiste balans tussen cultureel relevant en technisch vaardig was het belangrijkst. Uiteindelijk hebben we bijna 1000 vierkante meter openbare ruimte getransformeerd tot een virtueel regenwoud. Ik ben blij om te zien dat onze partners, WWF, Lenovo, Google en het hele MediaMonks-team, deze erkenning krijgen van collega’s uit de industrie.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht