Salesforce kondigt CRM Analytics aan: op AI gebaseerde inzichten voor verkoop-, marketing- en serviceteams in elke branche

Vorige week tijdens de World Tour in Washington, D.C., lanceerde Salesforce CRM Analytics met nieuwe innovaties die AI-gebaseerde, bruikbare inzichten direct in de werkstroom zichtbaar maken. Deze technologieën helpen verkoopleiders, serviceleiders en medewerkers in elke branche – waaronder financiële dienstverlening, productie, consumentengoederen en communicatie – om data centraal te stellen in elke klantrelatie en uiteindelijk meer gepersonaliseerde klantervaringen te leveren.
CRM Analytics van Salesforce, voorheen bekend als Tableau CRM, helpt klantgerichte teams in verschillende sectoren om te vormen tot betrouwbare adviseurs door hen in staat te stellen samen te werken en te handelen op basis van AI-gebaseerde voorspellingen en aanbevelingen. De vorige week aangekondigde innovaties in CRM Analytics omvatten:
- CRM Analytics App for Slack integreert data in de workflow van de medewerker waardoor data het middelpunt wordt in elk gesprek. Hierdoor worden analytics zichtbaarder, collaboratiever en actiever.
- Predictions in Slack plaatst samengevoegde voorspellingen uit Salesforce-rapporten direct in de Slack-workflow om mensen te helpen bij het beter analyseren van deals met een risico, klanten die dreigen te vertrekken of facturen die dreigen te worden vertraagd.
- Search Insights maakt gebruik van natuurlijke taal om te zoeken vanaf de landingspagina met analyses in CRM Analytics. Search Insights helpt ook alle Salesforce-klanten bij het ontdekken van elk dashboard, dataset en next best-groeperingen met betrekking tot de zoekopdracht.
- Energy & Utilities Analytics biedt diepere inzichten in verkoopprocessen van Energy & Utilities, zoals een waarschijnlijke kans tot verkoop. Dit verkort de tijd tot het maken van een offerte met geleide, flexibele en actiegerichte volgende stappen die zijn ingebouwd in de Salesforce-workflow.
- Public Sector Analytics biedt meer inzicht in de efficiëntie van afdelingen en compliance management met bruikbare informatie binnen de Salesforce-workflow.
Meer informatie
- Lees hier hoe CRM Analytics Salesforce-klanten helpt trends te ontdekken, uitkomsten te voorspellen en slimmere beslissingen te nemen.
- Lees hier waarom deze innovaties het eenvoudig maken om efficiënt betere bedrijfsresultaten te leveren.
- Lees hier hoe CRM Analytics verkoopleiders, serviceleiders en medewerkers in elke branche in staat stelt om gegevens te gebruiken.
Beschikbaarheid
- Net Zero Analytics en Public Sector Solutions Analytics zijn nu wereldwijd beschikbaar.
- Financial Services Intelligence, Manufacturing Intelligence, Communications Intelligence, Consumer Goods Intelligence, Energy & Utilities Analytics, CRM Analytics for Slack, Einstein Discovery Predictions for Slack, en Search Insights zullen in juni 2022 beschikbaar zijn.
Lees het originele Engelstalige blog van Salesforce hier.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.