Salesforce.com introduceert mobiele apps Sales Cloud1 en Service Cloud1

Utrecht, 7 oktober 2014 – Salesforce.com (NYSE: CRM), ’s werelds belangrijkste klantcontactplatform, organiseert Dreamforce 2014, met meer dan 135.000 deelnemers het grootste software-evenement ooit. Naar verwachting zullen meer dan drie miljoen mensen online meekijken. Dreamforce vindt plaats van 13-16 oktober 2014 in San Francisco.
“Op Dreamforce zien de deelnemers de toekomst van cloud, social, mobile en ‘connected’ technologie en hoe bedrijven op een geheel nieuwe manier relaties leggen met klanten”, zegt Marc Benioff, CEO van salesforce.com.
Dreamforce is een wereldwijd evenement, met deelnemers uit meer dan 80 landen, en met gerenommeerde sprekers als de voormalige minister van Buitenlandse Zaken Hillary Rodham Clinton, World Economic Forum oprichter Klaus Schwab, voormalige vice-president Al Gore, Arianna Huffington, Tony Robbins en rocklegende Neil Young.
Nieuwe apps voor sales en service: Sales Cloud1 en Service Cloud1
Sales Cloud1
Na een jaar van intensieve productinnovatie, met nieuwe apps als Sales Performance Accelerator, Salesforce1 Mobile Rapports & Dashboards en Sales Reach, heeft Salesforce de eigen populaire Salesforce1 app opnieuw ontworpen om verder in te spelen op de ‘app first’ wereld.
Sales Cloud1 helpt verkopers met een serie nieuwe – op consumenten-apps geïnspireerde – mobiele sales apps, geleverd op het Salesforce1 Platform.
De nieuwe Sales Cloud1 mobiele apps, inclusief apps als Today, Tasks, Notes, Events en Sales Path, werken naadloos samen en bieden verkopers op hun mobiel alle tools om effectief te verkopen.
Daarbij heeft Salesforce een overeenkomst gesloten met dataleverancier Thomson Reuters om verkopers te voorzien van de juiste zakelijke informatie om hun deals sneller te sluiten.
Service Cloud1
Met Service Cloud1 kunnen bedrijven gepersonaliseerde, slimmere en snellere service bieden, altijd en overal, gebruikmakend van onder meer SOS for Apps, een slimmere agent console en Direct Service Communities.
Customer Service altijd en overal
De compleet opnieuw ontworpen Service Cloud1, op basis van ’s werelds meest gebruikte service app, zet een nieuwe standaard voor klantenservice in de verbonden wereld. De vandaag aangekondigde innovaties omvatten onder meer SOS for Apps en Direct Service Communities.
SOS for Apps
Salesforce SOS for Apps, vergelijkbaar met de Mayday-knop voor de Amazon Fire Phone, is een revolutionaire mobiele service oplossing die in context toegang geeft tot klantenservice met een live videoverbinding en begeleide hulp met delen van het scherm. Het stelt elk bedrijf in staat persoonlijke service te verankeren in een mobiele app om direct en op elk moment toegang tot ondersteuning te leveren.
Direct Service Communities
Direct Service Communities, op basis van de Salesforce Community Cloud, stelt elk bedrijf in staat om snel, ‘branded’ eigen selfservice communities op te zetten waarmee klanten direct in contact staan met informatie, apps en deskundigen om snel de antwoorden op hun vragen te vinden.
Over salesforce.com
Salesforce.com (NYSE: CRM) levert cloud computing-oplossingen en biedt – in abonnementsvorm – een geïntegreerd online platform voor relatiebeheer, verkoop, service en marketing. Meer dan 100.000 bedrijven wereldwijd, variërend van het MKB tot multinationals, transformeren hun organisatie naar een werkelijk vraaggestuurde organisatie met salesforce.com. Salesforce helpt organisaties hun klantgerichte processen zo te stroomlijnen, dat zij zeer snel kunnen inspelen op bestaande en nieuwe klantbehoeften en –wensen.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.