Samenwerking tussen Agillic en Merkle om time-to-value voor CMO’s te verbeteren

Omnichannelspecialist Agillic en CX-krachtpatser Merkle gaan een samenwerking aan om ongeduldige bedrijven te laten profiteren van strategisch opgezette marketingautomatisering. De samenwerking is gericht op het helpen van digitale executives van middelgrote en data-gedreven bedrijven die weinig tijd hebben om waarde te creëren met een vast budget.
“Ik zou liegen als ik zeg dat het persberichtwaardig is om een platform aan te bieden dat data kan omzetten in op maat gemaakte communicatie. Dus dat is niet het geval hier. Wat onze nieuwe samenwerking met Agillic speciaal maakt is het feit dat we bedrijven in staat stellen veel sneller de vruchten te plukken van gepersonaliseerde marketingautomatisering. We weten dat veel CMO’s een beetje aarzelen omdat ze misschien geen tijd en middelen hebben om uitgebreide business cases op te stellen of slechte ervaringen hebben met alles samenvoegen. Hopelijk maakt dit hun beslissing wat makkelijker’, zegt Merkle Chief Growth Officer Bobby Hollingsworth. Hij vervolgt:
‘We kijken er echt naar uit om nauw samen te werken. De deal is eenvoudig: Zij leveren de software, wij doen het advies en de oplevering. Dit betekent dat we beter kunnen voldoen aan de eisen van de MKB-markt. De mogelijkheid om de waarde voor dat segment te verhogen is een geweldige aanvulling op ons bestaande pakket van CX-services en -producten. We staan te popelen om meer waarde te creëren voor onze klanten via marketingautomatisering.’
Flexibele en snelle oplossing om ambities om te zetten in resultaten
Agillic – MarTech, inmiddels een scale-up – levert een digitaal platform dat duurzame relaties opbouwt en versterkt op basis van unieke klantervaringen. De nieuwe samenwerking opent deuren voor projecten, waarbij Agillic nieuwe klanten kan aannemen die interesse hebben in de flexibele marketingautomatisering en tegelijkertijd willen blijven voldoen aan de EU-wetgeving.
‘Bij ons draait alles om personalisatie. Daarom zijn we zo enthousiast over deze nieuwe samenwerking met gelijkgestemde denkers en doeners bij Merkle. We hebben veel ervaring in het helpen van bedrijven met het verbinden van hun CDP, CMS, CRM, klantenservice, e-commerce en business intelligence. En door samen te werken met top-tier CX-experts, krijgen we nu de kans om te voldoen aan de eisen van een groot, nieuw klantenbestand’, legt Agillic CEO Emre Gürsoy uit. Hij eindigt:
‘Onze go-to market-strategie en de visie van Merkle zijn een geweldige match. Niet in de laatste plaats voor een groot aantal bedrijven in Noord-Europa. We kijken ernaar uit om veel nieuwe klanten te helpen.’
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.