Geplaatst door SAMR Marktvinders

SAMR verwelkomt vier nieuwe medewerkers

SAMR Marktvinders heeft de afgelopen weken vier nieuwe medewerkers mogen verwelkomen. Het team Data Creatives is versterkt met Roberto Domínguez Gómez, Geert Jan Le Febre en Twan Karremans. Eline van Beekhoven is gestart als office manager.

Roberto Domínguez Gómez

Roberto (39) is enkele weken terug gestart als data creative. Roberto studeerde wiskunde aan de TU Delft en de Universiteit van Santiago de Compostela en haalde zijn master in statistiek aan die laatste universiteit. Na zijn studie heeft hij als data-analist in Spanje gewerkt.

Roberto: “Statistiek, cijfers, data, enkele woorden waar ik van jongs af aan enthousiast over ben geweest en nog steeds ben. Mede door de ervaringen tijdens mijn werk en studie is mijn interesse in het fenomeen ‘Data Science’ gegroeid. Wat ik als data creative bij SAMR ga doen? Creatief omgaan met data van en voor mooie opdrachtgevers natuurlijk!”

Geert Jan Le Febre

Ook Geert Jan (32) is gestart als data creative. Geert Jan studeerde psychologie in Rotterdam. Na zijn studie heeft hij ervaring opgedaan in de data-anlayse bij opdrachtgevers als Reclassering Nederland; het Ministerie van Defensie en Stedin netbeheer.

Geert-Jan: “Er zijn altijd meer mogelijkheden dan men in eerste instantie voorhanden heeft. Het bedenken en verkennen van mogelijkheden is kenmerkend voor mij en wil ik graag inzetten voor de klanten van SAMR. In de data-analyse kan ik op een creatieve manier op zoek gaan naar oplossingen, waarbij mijn abstract redeneervermogen goed tot zijn recht kan komen.”

Twan Karremans

De derde data creative die SAMR versterkt is Twan (25). Hij heeft net zijn research master in social and cultural science afgerond en start zijn carrière bij SAMR.

Twan: “Bij SAMR word ik uitgedaagd om dagelijks op zoek te gaan naar de pareltjes in een grote diversiteit aan (beschikbare) data. Tijdens mijn studie zag ik de maatschappelijke waarde die kwantitatief onderzoek kan hebben. SAMR biedt mij de kans mijn dataskills verder te ontwikkelen door met data allerlei vragen van opdrachtgevers te beantwoorden en door de aanwezige multidisciplinariteit ook op een andere manier naar maatschappelijke vraagstukken te kijken.”

De komst van deze drie collega’s is een flinke versterking van het team data creatives en zal ervoor zorgen dat we opdrachtgevers nog beter kunnen helpen met hun data-uitdagingen.

Eline van Beekhoven

De laatste nieuwe medewerker is Eline van Beekhoven (29). Eline is per 1 maart gestart als office manager en zal zorgen dat op het kantoor van SAMR alles op rolletjes loopt.

Eline: “Ik heb er veel zin in om bij SAMR te functioneren als ‘spin in het web’, die zorgt voor overzicht, plant en organiseert en ondersteuning biedt aan alle medewerkers.”

Jorgen Botermans, CEO SAMR Marktvinders over de versterking van SAMR: “Wij zijn blij dat wij erin geslaagd zijn om wederom vier talentvolle medewerkers aan ons te binden. Ik ben ervan overtuigd dat zij een waardevolle bijdrage zullen leveren aan de projecten voor onze opdrachtgevers.”