Geplaatst door Samsung

Samsung kondigt Galaxy Tab Active3 aan

Schiphol, 28 september 2020 – Samsung onthult de Galaxy Tab Active3. Het ontwerp van deze robuuste tablet speelt in op de manier waarop bedrijven tegenwoordig werken, met meer nadruk op het verbeteren van de productiviteit en veiligheid van medewerkers. De tablet heeft een slank en compact ontwerp, zodat je hem makkelijk mee kunt nemen. De prestatie- en productiviteitsmogelijkheden van de tablet zijn perfect voor de meest uitdagende omgevingen en omstandigheden. Zo is de aanraakgevoeligheid van het scherm bijvoorbeeld handig voor eerstehulpverleners die handschoenen (1) gebruiken om veilig te werken.

Bij de ontwikkeling van de Galaxy Tab Active3 hebben we geluisterd naar de feedback van onze klanten en partners. We hebben ons gericht op het ontwikkelen van een product dat het nog makkelijker maakt om zaken voor elkaar te krijgen”, zegt Erik Seure, Head of Sales en Marketing B2B van Samsung Benelux. “De Galaxy Tab Active3 is niet alleen duurzamer, maar ook de prestaties zijn verbeterd om de nieuwste applicaties te ondersteunen voor een maximale productiviteit.”

Gebouwd voor veeleisende omgevingen
De Galaxy Tab Active3 is MIL-STD-810H-gecertificeerd en kan ’s werelds zwaarste klussen in de meest extreme omgevingen aan. Dankzij de verbeterde schokabsorptie is de tablet (in de beschermhoes (2) bestand tegen vallen tot 1,5 meter. De tablet is daarnaast IP68 stof- en waterbestendig (3), zodat je met een gerust hart in onvoorspelbare buitenomgevingen kunt werken.

Superieure prestatie
Uitgerust met de krachtige Exynos 9810-processor, 4 GB RAM en tot 128 GB intern geheugen, kan de Tab Active3 de nieuwste apps aan. Terwijl WiFi6 met MIMO supersnelle WiFi-roaming en hogere snelheden biedt. De duurzame, vervangbare batterij (4) van 5050 mAh ondersteunt ook snel opladen via USB en POGO, zodat je snel weer aan de slag kunt. Voor bedrijven die tablets gebruiken op een vaste locatie, zoals een kiosk, heeft de Tab Active3 “geen batterijmodus” voor stroom zonder batterij (5).

Productiviteit op hoger niveau
De Tab Active3 is een krachtpatser met een pc-achtige ervaring, waar je ook bent. Samsung DeX is nu beschikbaar op de Tab Active3, met dual-screenfunctionaliteit, zodat taken overal kunnen worden opgepakt. Of je nu op kantoor bent of buiten.

Extra functies van de Tab Active3 zijn:

• Leg alles vast: de 13 MP camera aan de achterzijde gebruik je voor het maken van scherpe foto’s of het scannen van gedetailleerde documenten. De 5 MP camera aan de voorzijde is bij uitstek geschikt voor video- of conferencecalls.
  • Augmented Reality: met de ondersteuning van Google ARCore heb je toegang tot een hele reeks nieuwe augmented reality-services, zoals training op afstand.
  • Snelle toegang: de toets aan de zijkant van het apparaat geeft direct toegang tot de apps of programma’s die je het meest gebruikt; ideaal voor noodoproepen, scannen of Push to Talk.
  • Klaar voor de retail: een geoptimaliseerde functie voor het scannen van streepjescodes (6) helpt winkeleigenaren hun voorraad gemakkelijk te beheren en producten te scannen voor aankoop. De Tab Active 3 ondersteunt NFC met EMV Level 1 voor betalingen (7).
  • Touch Sensitivity: als je Touch Sensitivity inschakelt kun je de Tab Active3 blijven gebruiken met handschoenen (8) aan.
  • IP68-gecertificeerde S Pen: perfect voor het zetten van handtekeningen en het beheren van complexe documenten in werkomgevingen waar je handschoenen draagt. De S Pen is water- en stofbestendig.

Samsungs toonaangevende mobiele bescherming
Samsung streeft ernaar de best mogelijke mobiele producten en oplossingen te bieden. Als onderdeel hiervan ondersteunen de Tab Active3 en de robuuste XCover Pro-smartphone tot drie generaties Android OS-upgrades. De Tab Active3 wordt daarnaast beschermd door Samsung Knox, het beveiligingsplatform van defensiekwaliteit, en regelmatige Android-beveiligingsupdates. Samsung Knox kan worden aangepast door IT-beheerders, om de programma’s en apps te beheren die het hele bedrijf gebruikt.

Samsungs toewijding aan zakelijke klanten
De Tab Active3 is het nieuwste voorbeeld van Samsungs toewijding om zakelijke klanten over de hele wereld de beste ervaring te bieden. Samsung streeft ernaar innovatieve oplossingen te bieden zodat bedrijven met een gerust hart aan de slag kunnen, wetende dat ze op Samsung kunnen rekenen om ze veilig te houden. Deze toezegging wordt bevestigd door het recente MarketScape (9)-rapport van IDC, waarin Samsung wordt genoemd als leider op het gebied van robuuste mobiele apparaten. Volgens IDC heeft “Samsungs uitgebreide ervaring in het produceren en ontwerpen van geavanceerde mobiele technologie – als een van ’s werelds bekendste fabrikanten van mobiele apparaten – en heeft het zijn sterke punten op het gebied van ondernemingen en B2B uitgebreid om te voldoen aan de eisen van klanten in de robuuste categorie. Hun aanbod van robuuste apparaten overbrugt met succes de kloof tussen industriële ultra-robuuste apparaten en apparaten van consumentenkwaliteit, waardoor ze duurzaam genoeg zijn om een ​​aantal uitdagende omgevingen te weerstaan ​​en toch een vertrouwde en toegankelijke eindgebruikerservaring bieden.”

De Samsung Galaxy Tab Active3 is beschikbaar als Enterprise Edition voor een verkoopadviesprijs van €489,- incl. BTW, met twee jaar marktbeschikbaarheid en vier jaar beveiligingsupdates om de bedrijfscontinuïteit te waarborgen.