Industry Wire

Geplaatst door Sandd

Sandd partner van Kiesjefolders.nl

Vandaag zijn in Amsterdam de eerste folders van het nieuwe concept Kiesjefolders bezorgd door Sandd. In Amsterdam is een proef van start gegaan waarbij consumenten zelf kunnen kiezen welke folders ze geheel gratis willen ontvangen. Dit concept is voor retailers de perfecte manier om juist die klanten te bereiken die ook echt geïnteresseerd zijn. Sandd zorgt ervoor dat de folders op dinsdag bezorgd worden.

Het werkt heel simpel. De consument geeft op www.kiesjefolders.nl aan van welke retailers hij de folders wilt ontvangen. Hij krijgt deze folders dan gratis bezorgd op naam in een voor hem samengesteld pakket.

Initiatiefnemers zijn Aldo Breed, detailhandel- en marketingspecialist en Peter Buis, een bekende naam in de B2B postbezorging. Aldo Breed legt het hoe en waarom van Kiesjefolders uit: “Dit concept zorgt er voor dat de consument dus wel op de hoogte blijft van alle aanbiedingen van zijn favoriete winkels. In mijn ogen is dit een geweldige oplossing voor de consument. Ook voor de retailers zijn er louter voordelen. Ze weten zeker dat de ontvangers van de folder geïnteresseerd zijn in hun folder; echte klanten dus.”

Ronald van de Laar, CEO bij Sandd: “We zoeken graag nieuwe en slimme samenwerkingen. Door partner te zijn van Kiesjefolders ondersteunen we retailers met het gericht bereiken van de doelgroep. Voor ons is het een mooie manier om de kracht van de brievenbus te bevestigen.”

De afgelopen maanden heeft Kiesjefolders al veel retailers zoals Dirk, DekaMarkt, Vomar en Blokker als klant kunnen inschrijven. Dagelijks komen er nieuwe, grote bedrijven bij. Zij zijn net zo overtuigd van het idee als Breed en Buis. “Vanaf deze week gaan we Kiesjefolders testen in Amsterdam. Doel is om in drie maanden 15.000 deelnemers te werven,” aldus Aldo Breed.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht