Geplaatst door Rorix

Sanitairwinkel.nl grootste groeier Noord-Brabant

Ieder jaar reikt het Financieele Dagblad de Gazellen Awards uit. De grootste groeier in de categorie kleine bedrijven in de provincie Noord-Brabant is Rorix BV, die met sanitairwinkel.nl succesvol is in de online verkoop van producten voor badkamer en toilet. De omzet van het bedrijf, dat gerund wordt door slechts enkele werknemers, is de afgelopen jaren met 725 % gegroeid. Sanitairwinkel.nl heeft een fysieke showroom in Rosmalen en in Kalmthout (BE) en opent over 1,5 maand een nieuw pand.

‘De groei is nog niet voorbij’, zegt mede-eigenaar Rob van Laarhoven (26). ‘Wij merken dat de combinatie van showroom en website steeds meer klanten trekt. Zij bekijken op internet ons productaanbod, maar willen- voordat ze tot aanschaf overgaan – de producten graag eerst in het echt zien.’

De kortingsactie is wegens succes verlengd en is nu geldig tot vrijdag 19 november 2010, 12.00 uur.

Over Sanitairwinkel.nl
Sanitairwinkel.nl is een snelgroeiende webshop die producten voor badkamer en toilet online verkoopt maar ook in fysieke showrooms in Rosmalen en Kalmthout (BE) aanbiedt. De webshop is eigendom van Rorix BV, een bedrijf dat al jarenlang actief is in de badkamermarkt en betaalbare A-merk badkamerartikelen van hoge kwaliteit inkoopt en importeert. Rorix is de officiële importeur van het merk Saniclass. Daarnaast levert het bedrijf merken als Grohe, Laufen, Villeroy en Boch, Riho en Hansgrohe. Meer informatie: www.rorix.nl of www.sanitairwinkel.nl .