Industry Wire

Geplaatst door Selligent Marketing Cloud

Selligent Marketing Cloud verbetert klantbetrokkenheid met nieuwe Smart Subject-mogelijkheden

Brussel, 24 mei 2022Selligent Marketing Cloud (Selligent), het omnichannel marketingautomatiseringsplatform en onderdeel van CM Group, kondigt vandaag de lancering aan van Smart Subject. Smart Subject is een op AI gebaseerde optimalisatie mogelijkheid voor individuele onderwerpregels die de campagne prestaties verbetert en het handmatige werk van het opstellen van onderwerpregels van marketeers vermindert. Smart Subject is, samen met een reeks andere nieuwe AI-capaciteiten, ontwikkeld om merken te helpen om gepersonaliseerde marketing in alle talen te verbeteren en op te vallen in een overvolle inbox.

Met Smart Subject kunnen marketeers voor elke contactpersoon in hun segment de optimale onderwerpregel versturen door gebruik te maken van:
– Automatische onderwerpregel matching: de op Natural Language Processing gebaseerde engine van Selligent vindt voor elk contact de optimale onderwerpregel.
Directe feedback: Smart Subject stelt vast welk percentage van een segment positief zal reageren op een bepaalde subjectline. Zo kunnen marketeers aanpassingen doorvoeren en varianten maken al voordat zij een campagne uitsturen.
Virtuele profielen: AI bouwt een virtueel profiel van woorden en zinnen die eerder engagement hebben gecreëerd voor elk contact voor toekomstige optimalisatie.
Beheer van meerdere talen: Smart Subject ondersteunt alle EU-talen binnen één enkele interface en geeft dus de beste reactie in elke taal.

Smart Subject helpt marketing managers om hun engagement te optimaliseren en de concurrentie voor te zijn. Het is ontworpen om marketeers te helpen middels aanzienlijke tijdsbesparing en nieuwe mogelijkheden te creëren die gedreven zijn door AI-gedreven natural language processing. Op die manier leidt Smart Subject tot workflow efficiëntie en prestatieverbetering. Eén-op-één personalisatie aangedreven door AI betekent dat marketeers de zinnen en woorden gebruiken die de open rates van hun doelsegmenten stimuleren. Met directe feedback nog voordat een e-mail is verzonden, zorgt Smart Subject ervoor dat marketeers zich kunnen aanpassen aan de snelheid van hun klanten.

“E-mail is een kritieke schakel voor klanten en prospects, maar het verbeteren van campagnes kan ontmoedigd worden zonder de juiste tools. Wij leveren AI-gestuurde besluitvorming die marketeers helpen om elke klant te bereiken met effectievere berichtsturing terwijl handmatige arbeid wordt verminderd”, zegt Ben Burns, Senior Product Marketing Manager bij Selligent Marketing Cloud. “Smart Subject verbetert automatisch de relevantie van campagnes in verschillende talen, op individueel niveau, zodat elke ontvanger de meest persoonlijke boodschap mogelijk krijgt en marketeers de meest optimale resultaten.”

BERICHT VOOR DE REDACTIE

Over Selligent Marketing Cloud
Selligent Marketing Cloud, onderdeel van de CM-groep, is een intelligent omnichannel-marketingcloudplatform. Met dynamische technologie biedt Selligent bruikbare inzichten die bedrijven in staat stellen om meer gepersonaliseerde en waardevolle consumentenbetrokkenheid te leveren. Dit resulteert in overtuigende ervaringen in alle kanalen. Met teams in de Verenigde Staten en Europa, en een wereldwijd netwerk van partners, is het Selligent’s missie om marketing persoonlijk te maken.

Lees meer op www.selligent.com/nl en kom in contact met het team via Twitter, LinkedIn en de blog.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht