Geplaatst door Riverbed

Simmons & Simmons kiest voor Riverbed om wereldwijd haar medewerkers een optimale ervaring te bieden

Hoofddorp,11 juli 2019 – Riverbed, The Digital Performance Company™, maakt bekend dat Simmons & Simmons kiest voor Riverbed® SteelCentral™ Aternity. Het internationale advocatenkantoor wil daarmee de ervaring van hun werknemers binnen de verschillende applicaties, apparaten en het netwerk van het bedrijf verbeteren. Ook helpt de software om de productiviteit van de advocaten te verbeteren, zodat zij zich volledig kunnen focussen op het leveren van een uitstekende service aan cliënten. SteelCentral Aternity controleert de eindgebruikerservaring van elke bedrijfskritische applicatie. Hierdoor ontstaat inzicht in de gezondheid van elke applicatie en apparaat voor elke gebruiker binnen Simmons & Simmons, of het nu gaat om mobiele, virtuele of fysieke apparaten.

Het wereldwijd opererende advocatenkantoor wilde een agile en collaboratieve werkomgeving creëren, met de schaal en flexibiliteit om 2.000 werknemers in meer dan 22 belangrijke financiële centra in Azië, Europa en het Midden Oosten te kunnen ondersteunen.

De internationale aard van Simmons & Simmons en de cloud-first-aanpak vragen om een stabiel platform voor alle eindgebruikers. Bovendien heeft het bedrijf volledige zichtbaarheid nodig in de prestaties van applicaties in het netwerk, om zo problemen te kunnen identificeren en de ervaring te kunnen stroomlijnen. Ross Jeremy, teamleider Modern Workplace bij Simmons & Simmons: “We wilden inzicht in de ervaring van onze werknemers – niet alleen diegene die in de buurt van het IT-team zitten, maar ook aan de andere kant van de wereld. En wanneer wij onze advocaten een uitzonderlijke ervaring bieden, kunnen zij dat op hun beurt voor onze klanten doen.”

Simmons & Simmons was al klant van Riverbed door het gebruik van Riverbed® SteelHead™, een toonaangevende applicatie-acceleratie-oplossing. Daarom koos het bedrijf voor SteelCentral Aternity om prestaties te benchmarken, problemen sneller op te lossen en een overzicht te krijgen van alle gegevens in het hele bedrijf wereldwijd. Orange Business Services, al lange tijd partner, werkte samen met Riverbed en Simmons & Simmons om een probleemloze implementatie van de SteelCentral Aternity-oplossing te garanderen.

“Dankzij SteelCentral kunnen we de werking van het bedrijf op de voet volgen en de digitale gebruikerservaring beheren. Het stelt mijn team in staat om proactief te reageren, en wanneer zich een probleem voordoet zitten we erbovenop”, zegt Ross Jeremy. “Het verzamelt informatie en presenteert het in een eenvoudige vorm, zodat we inzicht krijgen in welke impact verandering heeft en de gegevens hebben om dit te onderbouwen.”

SteelCentral helpt de support-teams van Simmons & Simmons door hen te voorzien van werknemer-feedback over hoe applicaties presteren. Zo kunnen zij changemanagement eenvoudig monitoren en toekomstige IT-investeringen beter onderbouwen. “We zijn zeer verheugd dat we Simmons & Simmons konden helpen hun doel te bereiken door de ervaring van eindgebruikers en de samenwerking tussen medewerkers te verbeteren”, zegt Paul Higley, regionale vicepresident Noord-Europa van Riverbed Technology. “Wij begrijpen het belang van het hebben van analytics en volledig inzicht in het netwerk, applicaties en apparaten. We kijken er dan ook naar uit om te zien hoe Riverbed en SteelCentral samen waarde blijven leveren voor het bedrijf.”

In de toekomst is Simmons & Simmons gefocust op het creëren van roadmaps voor het monitoren van mobiele gebruikers, wat de zichtbaarheid en gebruikerservaring nog verder verbetert en productiviteit binnen het bedrijf verhoogt.

Volg Riverbed

Over Riverbed

Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert Digital Experience-, Cloud Networking- en Cloud Edge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten. Riverbed heeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van de Fortune 100 en honderd procent van de Forbes Global 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.