Geplaatst door Siteimprove

Siteimprove benoemt Kadir Özkan tot Managing Director voor Benelux en Frankrijk

Kopenhagen, Denemarken – 21 januari 2020 – Siteimprove, een award winnend internationaal Software-as-a-Service (SaaS) bedrijf, dat hulp biedt aan organisaties om hun websites en digitale marketingactiviteiten te optimaliseren, benoemt Kadir Özkan tot Managing Director voor Benelux en Frankrijk.

Özkan was voorheen werkzaam bij eBay, waar hij verschillende managementposities vervulde. In zijn laatste functie bekleedde hij de rol: Chief Sales Benelux voor de verticals van Marktplaats.nl en 2ememain.be. In de bijna 8 jaar bij eBay, heeft Özkan zijn trackrecords verdiend door het opbouwen, managen en groeien van verschillende commerciële teams.

In zijn nieuwe functie zal Özkan een sleutelrol vervullen voor de continuering van de groei van Siteimprove in de Benelux en Frankrijk.

“2019 was een jaar van enorme groei voor Siteimprove, en één van belangrijkste drijvende krachten hierachter zijn onze mensen,” zei Auke Grondsma, Vice President of Western Europe bij Siteimprove. “Met zijn commerciële achtergrond en zijn indrukwekkende trackrecord binnen het innoverende digitale landschap, is Kadir de perfecte kandidaat om de strategie verder te bepalen en uit te voeren voor de voortzetting van onze groei naar een next level.”

“Onderdeel uitmaken van een organisatie als Siteimprove dat zo’n transformatie doormaakt biedt een unieke kans om de huidige status quo te challengen,” zei Özkan. “Als Managing Director voor Benelux en Frankrijk, kijk ik er naar uit om de strategie vorm te geven en de groei in de regio’s te verwezenlijken met initiatieven die onze klanten verblijden in 2020 en ver daarna.”

Over Siteimprove

Siteimprove transformeert de manier waarop organisaties hun digitale activiteiten managen en verbeteren. Met het Siteimprove Platform krijgen organisaties inzicht in hetgeen wat belangrijk is om hun websites te optimaliseren en meer verkeer te genereren. Met een wereldwijde klantenbase van meer dan 7400 klanten bedient Siteimprove klanten vanuit kantoren in o.a. Amsterdam, Berlin, Copenhagen, London, Minneapolis, Oslo, Stockholm, Sydney, Tokyo, Toronto, Vienna en Zurich. Voor meer informatie, ga naar www.siteimprove.nl.