Geplaatst door SMScity Int. B.V.

SMScity Business en Gallagher Security introduceren SMS dienst voor alarmering

Bij alarm stuurt het systeem de alarmmeldingen naar geselecteerde personen. Deze ontvangen de melding als SMS en/of email bericht. Vanuit het mobiele apparaat of vanuit de email applicatie kunnen alarmen rechtstreeks worden bevestigd, waarna alle betrokkenen wederom een SMS bericht krijgen dat het bericht is bevestigd en er actie wordt ondernomen.

Thom Merkus, General Manager Gallagher Security: “Gallagher heeft voor Nederland deze functionaliteit uitvoerig getest in samenwerking met SMScity Business. Met deze nieuwe, innovatieve manier van informatievoorziening kunnen wij onze cliënten nog beter en sneller informeren. Dit zorgt voor een flinke tijdswinst.”

Dirk Ueberbach, CEO SMScity Business: “Wij zijn er trots op dat Gallagher Security voor SMScity Business heeft gekozen als leverancier van de SMS/ email applicatie. Het bevestigt de betrouwbaarheid van onze diensten en toont aan hoe SMS kan bijdragen aan het stroomlijnen en effectiever maken van communicatieprocessen”.

Meer informatie over deze dienst is te vinden op de website van SMScity Business: http://nl.zakelijk.smscity.com

——einde bericht——

<b>Over SMScity International B.V.</b>
SMScity International B.V. levert SMS integratie voor zowel bestaande als nieuwe IT omgevingen, document- en communicatieprocessen. Sinds de oprichting in 2002 is SMScity International B.V. uitgegroeid tot een internationaal bedrijf: actief in 23 landen en beschikbaar in 7 talen.
SMScity.com Business bedient onder andere de landelijke Politie, ING, KLM, UWV, McDonald’s, Paralax, Rabobank, FNV, GOGO Tours, DHL, TNO, Start People, en tal van gemeenten en overheidsinstanties.

<b>Over Gallagher Security</b>
Gallagher werd opgericht in Nieuw Zeeland in 1938 met als core business het ontwikkelen en fabriceren van schrikdraad toepassingen. In 1999 werd daar Cardax Toegangscontrole aan toegevoegd. Gallagher Security fabriceert en levert Geïntegreerde Security Management
Systemen en Perimeter Beveiliging.

De Security activiteit is relatief nieuw in Nederland en groeit snel, zowel in Nederland als de rest van Europa.
De oplossingen van Gallagher liggen aan de bovenkant van de mark en worden uitsluitend B2B geleverd.