Geplaatst door Multitools

Snelgroeiende outdoor multiwebstore vestigt zich in Velp

Het familiebedrijf Multitools is in zeven jaar tijd uitgegroeid tot een multiwebstore. Met webshop adressen als Messen.nl, Richtkijkers.nl en Zaklampen.nl richt ze zich met name op de outdoor en verzamelaars markt en de schietsport.

Multitools levert aan bedrijven en particulieren over heel de wereld. De eigenaren Marco Croes en Floortje Janssen hebben Velp uitgekozen om de groeiambities verder te verwezenlijken. Een van deze groeiambities is om een groter marktaandeel te krijgen in Nederland en België. “Juist op deze plek hebben we meer dan voldoende ruimte om te kunnen groeien” aldus Marco. We kunnen onze levertijden nog scherper inzetten en daarnaast klanten nog persoonlijker te woord staan. We streven naar een zo hoog mogelijke klantbeoordeling, vult Floortje aan. De klant staat bij ons altijd centraal.

De afgelopen maanden was het een komen en gaan van bouwbedrijven aan het Kokspad in Velp. Het resultaat mag er zijn: Het pand beschikt nu over een showroom, kantoorruimte en een magazijn. Wil je een kijkje komen nemen in de showroom? Iedereen is van harte welkom!