Industry Wire

Geplaatst door Storyboard

Speciaalbiermerk Vedett maakt met nieuwe campagne een knipoog naar influencer marketing.

Vandaag lanceert speciaalbiermerk Vedett samen met influencer- en content bureau Storyboard ‘De perfecte influencer campagne’. Het merk werkt hierbij samen met Faberyayo (Pepijn Lanen) en inspireert de consument om het leven niet te serieus te nemen. Dit resulteert in een humoristische videoserie op Instagram. 

Het is voor het eerst dat Vedett een bekende naam aan het merk koppelt. In de campagne, ontwikkeld door Storyboard, presenteert Faberyayo het influencer bestaan met een vette knipoog. In een driedelige serie krijgt men op sarcastische wijze een kijkje in de keuken van zijn ‘perfecte influencer leven’. Hoe creëer je de beste influencer content? Hoe blijf je interessant voor je volgers? Pepijn legt het allemaal haarfijn uit.

Mariëlle Hoeks, Marketing Manager bij Duvel Moortgat: “Vedett is eigenzinnig en maakt net andere campagnes dan gebruikelijk, we blijven verrassen. Het was voor ons erg belangrijk dat deze kernwaarden ook in een eventuele samenwerking met het type influencer overeind blijven. Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en data-inzichten het concept ‘de perfecte influencer’ ontwikkeld en een naadloze match gevonden met Faberyayo, waar wij direct enthousiast over waren.”

Martijn de Kemp, CEO Storyboard: “Het lijkt er natuurlijk op dat het influencer bestaan het meest felbegeerde beroep van dit moment aan het worden is. Het was heel leuk om daarop in te spelen. We ontwikkelen bij Storyboard content en influencer campagnes in vele verschillende vormen en maten. Vedett gaf ons de vrijheid om een knipoog naar onszelf en de branche te mogen maken en daar houden we van.”

De eerste video van de reeks kan hier worden bekeken.

Over Storyboard

Storyboard is een award winning influencer en content bureau. Door de combinatie van creativiteit en data, ontwikkelen wij content die raakt, met distributie die werkt. Wij helpen merken als ASICS, Jack Daniel’s en Coty om hun verhaal te vertellen met impact.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht