Industry Wire

Geplaatst door Wolfstreet

STËLZ en Wolfstreet lanceren brutale zomercampagne met Katja Schuurman in hoofdrol

Amsterdam, [17.07.2025] – Met Hard Iced Tea introduceert STËLZ een volledig nieuw drankje voor de Nederlandse markt: ijskoude thee met een kick. De campagne is ontwikkeld en geproduceerd door creatief bureau Wolfstreet.

In de multichannel zomercampagne, die deze week is gelanceerd, speelt Katja Schuurman de hoofdrol als het iconische gezicht van het merk. In lijn met Wolfstreet’s werkwijze zijn strategie, creatie en productie onder één dak gerealiseerd.

In de centrale film speelt Katja een bepalende rol als ‘Queen of Summer’, waarin ze afscheid neemt van het klassieke theeritueel. De film laat het contrast zien tussen traditioneel en modern theedrinken – van porseleinen kopjes tot ijskoude blikken – en zit vol verrassende cameo’s en visuele verwijzingen.

Met de campagne wil STËLZ op een opvallende manier aandacht vragen bij haar doelgroep van jongvolwassenen voor de introductie van Hard Iced Tea. De campagne zal zichtbaar zijn op televisie, social media, online video en OOH en loopt de hele zomer.

Credits:

Klant: STËLZ
Head of Marketing: Glenn Cornelisse
Brand & Content Manager: Quinty van Dijk

Bureau: Wolfstreet
Senior Creative: Will van der Merwe
Regisseur: Timo Wils
Executive Producer: Jurriaan Kamps
Producers: Tess Wijker en Maaike Raat
Media: Dentsu

Link naar film: https://vimeo.com/1100635083?share=copy

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht