Storyboard strikt Bridget Maasland voor campagne tegen de eeuwige extra kilo’s

De 45-jarige presentatrice verschijnt de komende maanden als gezicht van de nieuwe campagne voor afslankprogramma PowerSlim. Via verschillende kanalen volgen we de weg naar haar ideale gewicht, met als kers op de taart een exclusieve shoot en interview met Vrouw Magazine.
Content- en influencerbureau Storyboard bedacht een slimme PR-strategie waarin Bridget de hoofdrol speelt. De campagne bestaat onder andere uit een samenwerking met RTL Boulevard en verschillende PR-momenten, en heeft een looptijd van een jaar. Via haar eigen socialmediakanalen en die van PowerSlim houdt Bridget haar fans op de hoogte van haar afslankavontuur. Vrouw Magazine krijgt de primeur om Bridget te interviewen.
De perfecte match
Martijn van de Kemp, CEO van Storyboard: ‘PowerSlim richt zich op moeders die het maximale uit het leven willen halen. Data toonde al aan dat Bridget een uitstekende match is, daarnaast neemt ze haar volgers op Instagram (307K) iedere dag mee in haar drukke werkschema en gezinsleven. Als het haar lukt om in korte tijd af te vallen, dan inspireert dat anderen ook. Bridget is de laatste tijd natuurlijk veelvuldig in het nieuws, wat aan de basis staat van onze PR-matige samenwerking met PowerSlim.’
Powervrouw
Ook de klant is enthousiast over de samenwerking. Stephan Hinneman, CEO bij PowerSlim: ‘We zijn een merk dat mensen helpt om weer zelfverzekerd en gelukkig in het leven te staan. Powervrouw Bridget past daar uitstekend bij. Storyboard heeft op basis van hun creativiteit en netwerk de perfecte influencercampagne ontwikkeld en met Bridget een naadloze match gevonden.’
PowerSlim richt zich op het eten van meer eiwitten en minder koolhydraten. En dat werkt ook voor Bridget. ‘Op televisie zie je altijd vijf kilo extra, en die wilde ik eraf. Binnen anderhalve maand zat ik al op mijn streefgewicht en ben ik zelfs zeven kilo kwijt’, vertelt ze trots.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.