Geplaatst door r Broad Horizon

Sulava, onderdeel van Broad Horizon, valt twee keer in de prijzen bij de Microsoft Partner of the Year Awards

Amsterdam – Het onlangs door Broad Horizon overgenomen Finse Workplace adviesbureau Sulava, heeft twee prijzen gewonnen bij de Microsoft Partner of the Year Awards 2022. Sulava heeft de twee prijzen van Microsoft Finland mogen ontvangen in de categorieën Teams en Modern Work/Security & Compliance.

Aki Antman, CEO van Sulava, over het winnen van de awards: “Het is een fantastische prestatie en een eer om deze twee awards te winnen en het hele Sulava-team mag hier bijzonder trots op zijn. Naast onze unieke expertise is ons succes gebaseerd op de wens om als partner met onze klanten samen te werken. We delen een gemeenschappelijk doel om door middel van technologie voorop te lopen bij de ontwikkeling en verbetering van het arbeidsleven.”

Scandinavische expansie

In maart 2022 zette Broad Horizon haar Scandinavische expansie voort met de overname van Sulava, voortbouwend op de groei in Microsoft cloudoplossingen. Broad Horizon heeft nu 400 werknemers in Scandinavië, verdeeld over Sulava in Finland en Projectum en Delegate in Denemarken.

Jean-Yves Charlier, CEO van Broad Horizon: “De recente toevoeging van Sulava aan onze zeer getalenteerde cloud-community was al een belangrijke mijlpaal voor de ontwikkeling van Broad Horizon in Noord-Europa. Het winnen van twee Microsoft Partner of the Year awards bevestigt opnieuw de kracht van ons Microsoft cloud-aanbod. Ik feliciteer het Sulava-team met het naar een nog hoger niveau tillen van hun Microsoft-expertise.”

Sulava’s twee gewonnen prijzen vormen het hart van de Metaverse en de aanstaande Mesh-uitbreiding van Microsoft Teams zal de overgang van hun klanten naar de Metaverse aanzienlijk versnellen. Sulava heeft het afgelopen jaar hard gewerkt aan een Metaverse-aanbod en zet zich in om de expertise van haar klanten te ontwikkelen, zodat zij optimaal kunnen profiteren van hun investeringen in Microsoft-technologieën.