Industry Wire

Geplaatst door SupportMyPC

SupportMyPC lanceert eerste 24 uurs hulpdienst voor computerproblemen

Voor particulieren en bedrijven
Iedereen met een laptop of pc, ongeacht het merk, besturingssysteem en toepassingssoftware, kan gebruik maken van SupportMyPC. Zowel particulieren met relatief eenvoudige gebruikersvragen, als bedrijven met ingewikkelde technische problemen, kunnen op verschillende manieren directe ondersteuning krijgen. Zij kunnen hun hulpvraag via de website of per telefoon bij de helpdesk uitzetten en hierbij kiezen of zij door een ICT expert willen worden gebeld of een mailtje met de oplossing willen ontvangen. Ook een chat sessie, het op afstand inloggen en huis- of locatiebezoek behoren tot de mogelijkheden. Registreren op de site is kosteloos, hierbij ontvangt elke gebruiker tevens gratis 40 supportpunten – het betaalmiddel van SupportMyPC – om de dienstverlening te testen. Een antwoord per e-mail met de oplossing voor het hard- of softwareprobleem kost 12 supportpunten. Dat staat gelijk aan 3 euro. Eén supportpunt kost 25 cent. Wanneer de gebruiker aangeeft ontevreden te zijn met de geboden hulp dan worden de betaalde supportpunten teruggeboekt.

Omzeilen uurtarieven freelance ICT professionals
SupportMyPC biedt bedrijven die gebruik maken van freelance ICT dienstverleners een manier om dit te blijven doen, vanaf nu zónder daarvoor de gebruikelijke hoge uurtarieven te betalen. Peter van Praag: “We hebben met ruim 300 freelance ICT’ers afspraken gemaakt waardoor zij graag voor SupportMyPC werken. Hierbij hebben we geselecteerd op opleiding, ervaring, een grote algemene kennis van alle besturingssystemen en specialisaties. Bij SupportMyPC boek je dus bedreven ICT dienstverleners, zonder het dure uurtje factuurtje principe.”

Over SupportMyPC
De technologie achter SupportMyPC wordt door het Engelse bedrijf Apoyar Networks UK Ltd. al enkele jaren succesvol aangeboden in Engeland en Spanje. Peter van Praag kocht in 2009 de exclusieve rechten voor een aantal andere Europese landen en is begonnen het concept in Nederland uit te rollen. Van Praag:”Ik wil met SupportMyPC het ouderwetse ‘de klant is koning’ nieuw leven inblazen. Dag en nacht service, direct beschikbaar en onder het motto ‘u betaalt pas als u tevreden bent’.”

—-EINDE BERICHT—-

Noot voor de redactie
Voor meer informatie over SupportMyPC neemt u contact op met Hyperz PR, Suzan Eikelenstam, Telefoon: 0345 505845/GSM: 06-20032389, E-mail: info@hyperz.nl

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht