Geplaatst door Team Nijhuis

Team Nijhuis opent nieuwe locatie in Uithoorn

Digital marketingbureau Team Nijhuis (Borne) heeft sinds deze maand een nieuwe locatie geopend in Uithoorn. Het van origine Twentse bureau slaat met de nieuwe vestiging een brug naar het westen van het land. Het bureau wil hiermee nog meer voldoen aan de wensen van (potentiële) klanten. “Ondanks dat we een digitaal marketingbureau zijn is persoonlijk contact onmisbaar voor ons. Met een vestiging in Uithoorn kunnen we zeer makkelijk in contact komen met onze klanten in heel Nederland”, aldus Luuk Rouwhorst (Inbound sales manager).

Al jaren heeft Team Nijhuis een locatie in Duitsland (Steinfurt) om de koppeling met haar Duitse klanten te maken. Een logische stap is dan nu uitbreiding in Nederland om aan de toenemende vraag vanuit het Westen te kunnen voldoen. Een locatie in Uithoorn past dan ook bij de bij toekomstvisie van het marketingbureau.

Service zonder blabla
“Service staat bij ons hoog in het vaandel. We merken dat we steeds vaker hulpvragen uit het westen krijgen. Vooral onze Twentse nuchterheid wordt hier vaak geroemd. Wij zijn als bureau niet zo snel onder de indruk van vraagstukken en houden daarbij niet van blabla. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt, dat past meer bij ons”, vervolgt Stefano Golia (Managing director). “Dat wordt ook steeds meer in het westen de standaard en aan die verhoogde vraag komen wij graag tegemoet met onze nieuwe locatie in Uithoorn”, vult Luuk aan.

Even op en neer naar Borne is voor veel klanten best een trip, een locatie in Uithoorn zorgt ervoor dat het bureau op haar eigen locatie toch dat persoonlijke contact kunnen hebben. Het Twentse bureau zit sinds haar oprichting in 1973 altijd in Borne. In 1973 nog vanaf een zolderkamer, maar later op de Azelosestraat en tegenwoordig al vele jaren op de huidige locatie aan de Prins Bernhardlaan 59. Inmiddels werken er 42 Digital marketing experts bij het marketingbureau.

“Ik ben trots dat wij deze stap kunnen zetten als Team Nijhuis zijnde. Zeven jaar geleden had ik niet kunnen bedenken dat wij zo enorm gegroeid zouden zijn en met 42 Digital marketing experts ruim 150 nationale- en internationale klanten mogen helpen met hun groei”, aldus Luuk.

Over Team Nijhuis
Als digital marketingbureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Groei is voor Team Nijhuis altijd een positief resultaat: meer winst, omzet of rendement, maar ook het behoud van een bestaande markt. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert veertig jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing.

Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Dat leverde in 2015 en 2016 een FD Gazelle op en viermaal een plaats in de Deloitte Technology Fast 50 (2015, 2016, 2017 én 2018) als het snelst groeiende marketingbureau van Nederland. Inmiddels werken er 42 Digital marketing experts bij Team Nijhuis voor meer dan 150 nationale en internationale klanten in verschillende branches. Naast Borne heeft Team Nijhuis locaties in Uithoorn en Steinfurt (Duitsland).