Geplaatst door Teamleader

Teamleader is 53ste snelst groeiende technologiebedrijf in EMEA volgens Deloitte Fast 500

Parijs, 8 december 2017 – Teamleader werd gisterenavond door Deloitte bekroond als 53ste snelst groeiend techbedrijf binnen EMEA (Europa, Midden-Oosten en Afrika). Met een omzetgroei van 2097% over de laatste vier jaar won de scale-up eerder al de Deloitte Technology Fast 50 in België.

Teamleader is een Gentse scale-up die een SaaS cloud applicatie ontwikkelt voor CRM en sales, projectmanagement, tijdregistratie en invoicing. Deze softwareoplossing laat kmo’s groeien door “slimmer te werken”. In vijf jaar tijd slaagde Teamleader erin om te groeien tot 170 werknemers en is momenteel actief in 6 Europese landen.

Jeroen De Wit, oprichter en CEO van Teamleader, is een trots man: “De afgelopen jaren zijn een ongelofelijke ‘journey’ geweest. Naast onze omzet is ook ons klantenbestand gegroeid van iets meer dan 200 klanten begin 2014 tot meer dan 7,000 klanten vandaag. Deze award is een erkenning van de inspanningen die ons team geleverd heeft: we zouden hier niet staan zonder onze collega’s, partners en klanten.”

Teamleader blijft gefocust op de toekomst. De Wit: “Als we waarde willen blijven toevoegen voor nog meer kmo’s dan moeten we nieuwe landen veroveren, ons product innoveren en ons internationaal team versterken.”
Over Teamleader

Teamleader is een SaaS-cloudtoepassing voor CRM en verkoop, projectmanagement, tijdsregistratie en facturatie. Het stroomlijnt het hele proces van leads tot inning van betalingen. Het gelijknamige bedrijf wordt geleid door CEO Jeroen De Wit en co-founder Mathias De Loore. Ze delen de ambitie om met Teamleader kmo’s te helpen met hun processen. Dankzij een nauwe en transparante samenwerking met zijn klanten blijft Teamleader het platform blijvend optimaliseren. Kmo’s kunnen efficiënter werken als ook het platform waarmee ze werken soepel draait. Teamleader is actief in West-Europa, de DACH-regio, en in Zuid-Europa.