Geplaatst door Tele2

Tele2 vernieuwt mobiel aanbod

Veranderingen gebaseerd op veranderingen in mobiel gebruik
Tele2 introduceert onder meer een 0 minutenabonnement, 20GB databundel, jaarcontract, en meer flexibiliteit en keuzevrijheid

Naar mate de mobiele telefoon een grotere rol in ons dagelijks leven speelt, verandert het gebruik ingrijpend. ‘Ouderwets’ bellen en sms’en wordt bijvoorbeeld minder gebruikt dan ooit, blijkt uit analyse van klantgedrag. En als er toch wordt gebeld of een bericht wordt verstuurd, gaat dat steeds vaker via apps die data gebruiken als FaceTime, Whatsapp of iMessage in plaats van via belminuten.

Dergelijke veranderingen in ons mobiele gedrag zijn voor Tele2 aanleiding om haar mobiele aanbod te vernieuwen. Leslie Hogeveen, Managing Director Consumer Mobile, legt uit: “Ons mantra is ‘Niet Omdat Het Moet, Maar Omdat Het Kan’. Dat is geen loze kreet, daar geven we concreet inhoud aan. Bijvoorbeeld door nu onze klanten maximale keuzevrijheid en flexibiliteit te geven. Bel je nooit of bijna niet? Dan kies je de 0 minutenbelbundel samen met de databundel waar je zelf behoefte aan hebt – niet eentje die wij je voorschrijven. En als je daar achteraf toch niet mee uitkomt, vergroot je je bundel gewoon.”

In het nieuwste mobiele aanbod van Tele2 combineren klanten een databundel met de Bel/SMS-bundel die bij hun persoonlijke behoefte past. Ook de contractduur kan aan persoonlijke wensen worden aangepast.

Naast de 0 minutenbelbundel (gebeld worden is gratis en voor die paar telefoontjes die misschien nog resteren betaal je voor je gebruik) introduceert Tele2 vandaag ook een nieuwe databundel van 20GB (naast de al bestaande databundels, inclusief het populaire Unlimited). Deze 20GB databundel wordt geïntroduceerd omdat uit Tele2-onderzoek blijkt dat veel mensen door hun veranderende mobiele gedrag niet meer uitkomen met een 10GB databundel maar de stap naar Unlimited data te groot vinden.

Ook vernieuwt Tele2 de contractperiodes. Gebleven zijn het 24 maandenabonnement en het populaire maandelijks opzegbare abonnement. Met dit laatste abonnement kun je (voor slechts EUR 2 extra per maand) elke maand opzeggen als je dat wilt. Vanaf vandaag wordt daar nog een 12 maandenabonnement voor SIM-only aan toegevoegd, omdat veel klanten aangeven hier behoefte aan te hebben.

Alle informatie over de nieuwe mobiele bundels vind je op hier.