Industry Wire

Geplaatst door Tempo Team

Tempo-Team lanceert nieuwe campagne ‘Die heeft er zin in’

Diemen, 10 september 2018 – Tempo-Team start vandaag met een nieuwe campagne. Onder meer op televisie, in online video’s en via social zal de organisatie zichtbaar zijn met onderscheidende uitingen die allemaal draaien rondom een thema: werkplezier. Te veel Nederlanders worstelen zich door hun werkweek en leven pas op wanneer vrijdag, de start van het weekend, in beeld is. Tempo-Team wil daar verandering in brengen.

Tempo-Team is in het collectieve geheugen van Nederland gegrift met onderscheidende en humorvolle reclames. De dertigplussers onder ons herinneren zich vast de commercials met de slogan ‘Dat is er één van Tempo-Team’ waarin medewerkers van Tempo-Team zich altijd positief onderscheidden van die van de concurrentie. Marten van der Leest, brandmanager Tempo-Team: “De vlotheid , maar vooral ook de positieve, lichte en humoristische inslag van die commercials wilden we terugbrengen in de nieuwe campagne. Wij denken dat dat in alle opzichten geslaagd is. De eerste reacties op de commercial bevestigen ons daarin.”

Plezier in je werk

De campagne zet in op werkplezier. Werken is voor de meeste Nederlanders bijzaak. Zo geeft twee op de drie Nederlanders aan dat ze niet bevlogen zijn over hun werk. Van der Leest: ”Je kunt er uit opmaken dat de meeste Nederlanders vooral kijken naar werk als een noodzakelijkheid. Zonde, want werk dat bij je past, leidt echt tot meer plezier, en dan niet alleen op je werk. Als je je dan ook nog eens bedenkt dat veel Nederlanders meer dan 250 dagen per jaar werken, dan gaan er echt veel dagen verloren.” Dit inzicht vormde de aanleiding voor de nieuwe campagne. Nederland lijkt daar overigens klaar voor. Uit een onderzoek van Tempo-Team onder meer dan 11.000 respondenten, komt naar voren dat 76% werkplezier belangrijk vindt (Beroepen Arbeidsmarkt Survey 2017).

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht