Industry Wire

Geplaatst door Teradata eCircle

Teradata eCircle introduceert Customer Interaction Manager in de Cloud

Zowel in de cloud als on-premise biedt Customer Interaction Manager best-of-breed geïntegreerde inbound en outbound messaging, met de mogelijkheid om stapsgewijs klantconversaties te voeren via meerdere digitale en traditionele kanalen.

Dit helpt bedrijven wereldwijd om op het juiste moment relevante communicatie in te zetten en aanbiedingen te doen die hoge respons en doorklikresultaten opleveren.
‘Door deze technologie en expertise in te zetten, begrijpen wij beter hoe onze klanten met ons willen communiceren. Hierdoor kunnen we de communicatie relevanter maken en zinvolle en langdurige relaties onderhouden,’ zegt Andy Walter, Vice-President of Global Business Services bij Procter & Gamble.

‘Old school’ marketing was gericht op outbound campagnes, niet op echte interactie met de klant. Om nu succesvol te zijn, moeten marketeers digitaal communiceren met de klant, real time en op voorwaarden van de klant. Dit vraagt om een combinatie van offline klantgegevens met inbound real-time data – van bijvoorbeeld call centers, websites en social communities. Op basis hiervan ontstaat een relevante en betekenisvolle dialoog die het merk versterkt terwijl de klant controle behoudt.

“Bedrijven ontwikkelen vaak dure marketing campagnes om de aandacht van de klant te krijgen, maar als dat op basis van eenrichtingsverkeer gebeurt, dus alleen outbound, is dit dikwijls verspilde moeite”, zegt Volker Wiewer, Vice Present van Teradata eCircle. “Teradata Customer Interaction Manager zorgt ervoor dat marketing tweerichtingsverkeer wordt, en maakt een hogere omzet mogelijk door informatie uit digitale en offline campagnes te combineren en zo een 360 graden zicht op alle klantinteracties te creëren.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht